Gå til innhold

"Får ikke aktivert 4xaa i Bioshock..."


Korka

Anbefalte innlegg

Hei, som emnetittelen sier så ser det ikke ut til at jeg får fremtvunget AA i Bioshock når jeg kjører det i DX9 under Windows XP. Jeg har prøvd å fremtvinge 4xAA i kontrollpanelet til nyeste nVidia driverne. Ujevne kanter er der fortsatt. Jeg vet allerede at AA ikke skal funke under DX10 i Vista, men at det skal kunne fremtvinges i Vista også under DX9. Dette har jeg lest bla. på HardOCP.

 

PC er i signaturen. Den med 8800GTX...

 

Så hva gjør jeg galt her?

 

ForceWare-versjon: 163.75

OS: Windows XP Pro (X86)

 

Også kommer en litt "ikke dataguru" inn :)

 

når begynte man å bruke batterier i PC-en?

 

Små morsomt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare en liten kommentar til det du sa Korka: "Små morsomt tongue.gif".

Dersom du lager en tråd om noe du synes er "små morsomt", så bør du ikke engang vurdere å poste i gullkorn-kategorien. Den drukner allerede i slike tråder. Vær så snill, tenk litt mer objektivt, spør deg selv: "Lo jeg høylytt når jeg leste dette? Vil andre gjøre det?". Takk

Lenke til kommentar
Bare en liten kommentar til det du sa Korka: "Små morsomt tongue.gif".

Dersom du lager en tråd om noe du synes er "små morsomt", så bør du ikke engang vurdere å poste i gullkorn-kategorien. Den drukner allerede i slike tråder. Vær så snill, tenk litt mer objektivt, spør deg selv: "Lo jeg høylytt når jeg leste dette? Vil andre gjøre det?". Takk

Ganske uenig egentlig siden jeg liker å "henge" her inne på Gullkorn forumet og lese nye gullkorn :p .

Lenke til kommentar
Bare en liten kommentar til det du sa Korka: "Små morsomt tongue.gif".

Dersom du lager en tråd om noe du synes er "små morsomt", så bør du ikke engang vurdere å poste i gullkorn-kategorien. Den drukner allerede i slike tråder. Vær så snill, tenk litt mer objektivt, spør deg selv: "Lo jeg høylytt når jeg leste dette? Vil andre gjøre det?". Takk

Ganske uenig egentlig siden jeg liker å "henge" her inne på Gullkorn forumet og lese nye gullkorn :p .

 

Joda, det var passe morsomt, men dersom trådstarter lager en tråd med noe som er "små morsomt", hører det bedre til i Humor, ikke Gullkorn...

Lenke til kommentar
Bare en liten kommentar til det du sa Korka: "Små morsomt tongue.gif".

Dersom du lager en tråd om noe du synes er "små morsomt", så bør du ikke engang vurdere å poste i gullkorn-kategorien. Den drukner allerede i slike tråder. Vær så snill, tenk litt mer objektivt, spør deg selv: "Lo jeg høylytt når jeg leste dette? Vil andre gjøre det?". Takk

 

 

Ok, men da heter jeg Bjarne, noe jeg ikke gjør...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...