Gå til innhold

"Får ikke aktivert 4xaa i Bioshock..."


Korka

Anbefalte innlegg

Jeg syntest ikke denne var morsom, og PC-er har faktisk batteri.

Og derfor måtte du kommentere her?

 

Den var litt morsom, Robin :p

 

Ja, min post sier faktisk like mye eller mer enn andre poster som "Haha, dritmorsomt assa petter".

Så ja, jeg måtte. Og alle dere andre "måtte" si at den va morsom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, å din post var latterlig, jeeze..

 

Latterlig på grunn av at jeg sa min mening om "gullkornet"?

Og personlig så synes jeg Gullkornforumet florer med mye som ikke er gullkorn, og jeg prøver å vere litt kritisk til "gullkornene" som blir postet her. Ikke noe personlig til de som lager trådene eller til de som synes det var morsomt, men jeg har like mye rett til å si min mening som andre.

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

 

Sans for humor er individuelt, slutt med denne kranglinga om kva som er artig eller ei!

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...