Christeven Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 (endret) T6 kommer (hør mine ord) til å holde ut på linje med level 80 blåe items/eventuelt epics, T5 kommer også til å stille sterkt og kanskje 78-79 og opptil 80. Utifra erfaringa mi med T1/2/3 fra pre-tbc. har du noen som helt bakgrunn for disse påstandene? T1 og T2 var ikke på høyde med lv 70 gear, tokk ikke lang tid å bytte ut T3 heller Endret 27. november 2007 av Christeven
Footy Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Til de som snakker om oppgradering av gamle instancer... det blir bare teit... Vet det er synd at de dør, men sånn er livet og.. Se for dere en guild som har tatt "The Litch King", Arthas har blir utrolig kraftig. Så drar de tilbake å tar Onyxia (oppgradert versjon, hard som fy) og wiper.. Det blir bare teit iht Lore... "We took down Arthas, one of the most powerfull person in the entire Warcraft lore, then we wiped on Onyxia... Strange, since we took down a guy who could wip Onyxia's ass with his little finger"
chokke Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 T6 kommer (hør mine ord) til å holde ut på linje med level 80 blåe items/eventuelt epics, T5 kommer også til å stille sterkt og kanskje 78-79 og opptil 80. Utifra erfaringa mi med T1/2/3 fra pre-tbc. har du noen som helt bakgrunn for disse påstandene? T1 og T2 var ikke på høyde med lv 70 gear, tokk ikke lang tid å bytte ut T3 heller T2 holdt for min del (som jeg sa) opptil 68-69, og T3 holdt et lite stykke ut på 70. Såklart så finnes det noen ting som har spesifik +damage, for eksempel frozen shadowweave-settet overgår jo T3 (warlocks) ganske bra. Og band of dark dominion (ellern oe, den med 33 shadow damage fra BWL) og de hanskene med 43 shadow damage er fortsatt relativt bra på 70 takket være spesialiseringa.
turak Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 Til de som snakker om oppgradering av gamle instancer... det blir bare teit...Vet det er synd at de dør, men sånn er livet og.. Se for dere en guild som har tatt "The Litch King", Arthas har blir utrolig kraftig. Så drar de tilbake å tar Onyxia (oppgradert versjon, hard som fy) og wiper.. Det blir bare teit iht Lore... "We took down Arthas, one of the most powerfull person in the entire Warcraft lore, then we wiped on Onyxia... Strange, since we took down a guy who could wip Onyxia's ass with his little finger" de er MINST 4 år til blizzard lar noen PRØVE seg på arthas, hvis de noen gang skjer ...
Christeven Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 tror også det er en stund til man kan møte han, han er jo erkebossen av alle erkebosser i warcraft loren
turak Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 hvis dette skjer vil de slå en knute på wow lore ... tror de vil ta litt av ''gnisten'' ut av spillet .. The Lich King is the final boss of the upcoming expansion, Wrath of the Lich King. He will likely be found at his fortress of Icecrown Citadel. According to the FAQ: jeg har lest at arthas er et av de mektigste human beinings i Azeroth ... for meg virker de som om blizzard har startet slutten på wow ... Lost one og arthas er de siste HOVED tingene ... vi har bare the malstorm igjen O_o ... blizzard begynner og skuffe meg litt ... tror ikke de blir noe om ''the elemental planes'', ''the emerald dream'' eller ''the far plains'' ....
NuckChorris Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 hvis dette skjer vil de slå en knute på wow lore ... tror de vil ta litt av ''gnisten'' ut av spillet ..The Lich King is the final boss of the upcoming expansion, Wrath of the Lich King. He will likely be found at his fortress of Icecrown Citadel. According to the FAQ: jeg har lest at arthas er et av de mektigste human beinings i Azeroth ... for meg virker de som om blizzard har startet slutten på wow ... Lost one og arthas er de siste HOVED tingene ... vi har bare the malstorm igjen O_o ... blizzard begynner og skuffe meg litt ... tror ikke de blir noe om ''the elemental planes'', ''the emerald dream'' eller ''the far plains'' .... Hvilken FAQ kom den quoten fra? I den på wow-europe er det kun 1 spørsmål/svar angående dette og det er: Will players actually get to encounter Arthas himself? Players will be skirmishing with the minions of Arthas from the moment they set foot on Northrend. He will be a constant presence as players progress through the expansion content -- which will culminate in a showdown with the dread Lich King himself. Og det høres mer ut som en event enn en raidboss etter min mening..
Skarstard Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 (endret) Til de som snakker om oppgradering av gamle instancer... det blir bare teit...Vet det er synd at de dør, men sånn er livet og.. Se for dere en guild som har tatt "The Litch King", Arthas har blir utrolig kraftig. Så drar de tilbake å tar Onyxia (oppgradert versjon, hard som fy) og wiper.. Det blir bare teit iht Lore... "We took down Arthas, one of the most powerfull person in the entire Warcraft lore, then we wiped on Onyxia... Strange, since we took down a guy who could wip Onyxia's ass with his little finger" Hvordan er det verre enn: "We took down Arthas, one of the most powerful person in the entire Warcraft lore, then we killed him again next week, and next week, and next week etc." Endret 27. november 2007 av Skarstad
Stinkey Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 (endret) Til de som snakker om oppgradering av gamle instancer... det blir bare teit...Vet det er synd at de dør, men sånn er livet og.. Se for dere en guild som har tatt "The Litch King", Arthas har blir utrolig kraftig. Så drar de tilbake å tar Onyxia (oppgradert versjon, hard som fy) og wiper.. Det blir bare teit iht Lore... "We took down Arthas, one of the most powerfull person in the entire Warcraft lore, then we wiped on Onyxia... Strange, since we took down a guy who could wip Onyxia's ass with his little finger" de er MINST 4 år til blizzard lar noen PRØVE seg på arthas, hvis de noen gang skjer ... Eller han er WOTLK's svar på Illidan. Linker: - Det blir nevnt etter ca 30 min.FAQ om WOTLK Europas offisielle forum om WOTLK Vi kommer mest sannsynlig til å drepe Arthas i løpet av WotLK. Men om Lich King ryker samtidig er noe jeg tviler på. Forslag til fighten - Liker ideen selv om den aller mest sannsynlig ikke kommer til å skje. Så du slipper nok å vente 4 år EDIT: Hva skjer med at folk kommer og poster så fort før min fine fullstendige post er ferdig:( Noen som likte jobben jeg la inn? Endret 27. november 2007 av Stinkey
Bruktbilen Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg har et spørsmål: Gjør det noe? Jada, WoW er full av e-peen folk, så hvis casual noobs får lignende items som hardcore tards brukte timer på å få så bryr hardcore tardsene seg.
PSV Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Enig, det var mest flamebait. Selv var jeg ikke happy med ekspansjon, men det var slettes ikke for at epi0xa mine ble utdatert, men heller fordi guildet med over 2 års levetid gikk duken. Nå som det er sagt, så nyter jeg casual spilling sammen med retards hver dag .
Cappo Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det blir med WotLK som med TBC. Avhenging av hva slags gear du har når du begynner vil du finne oppgradering tidlig i WotLK eller sent og nærmere endgame WotLK. Jeg syns ramaskriket rundt gear og sånt i forbindelse med TBC var fryktelig overdrevet. Selv levelet jeg fra 60 til 70 i fullt Tier 2.5 som Retribution og var blant de 15 første til å dinge 70 på serveren samtidig som jeg var blant de 4 første paladinene. Men for all del, ikke la tanker rundt dette tvinge deg til å ikke en gang prøve WotLK hvis du liker WoW.
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 (endret) Nå som det er sagt, så nyter jeg casual spilling sammen med retards hver dag .You and me both, brother.You and me both Endret 28. november 2007 av SkyMarshall
Kombat-Kaare Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Folk tenker kun på hvordan items (objekter på norsk?) de har og kommer til å få. Veldig få/ingen? som klarer å se gleden ved å ta ned en boss, for eksempel prince i Karazhan (sålangt jeg kom i TBC)? Nå er det helt naturlig å spille for bedre utstyr og bling-faktor, så det å kritisere en helt naturlig oppførsel sier vel litt om hvor idealistisk på villspor du er havnet.
Tmz Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Kommer vel litt anpå hvilken type spiller du er. Jeg liker ikke pve, og spiller derfor nesten bare pvp. Pve gjør jeg bare for å få bedre gear til å pvpe med. Derfor synes jeg det bare blir mas og stress med all denne levlinga og oppgearinga. Hardcorespillerne får jo det beste gearet etter et par uker uansett, så det hjelper ikke at alle starter likt. Og jeg vil ikke kalle meg selv hardcore, selv om jeg missliker at man må geares opp på nytt og alt jeg har gjort går tapt. Nå har jeg feks fryst accounten i en 3 måneders periode, men tenker jeg kjøper meg gametime igjen snart. Og til trådstarter: Ja, mest sannsynelig blir alt gear byttet ut innen level 80. Jeg er ihvertfall overbevist.
Gakks Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Folk tenker kun på hvordan items (objekter på norsk?) de har og kommer til å få. Veldig få/ingen? som klarer å se gleden ved å ta ned en boss, for eksempel prince i Karazhan (sålangt jeg kom i TBC)? Nå er det helt naturlig å spille for bedre utstyr og bling-faktor, så det å kritisere en helt naturlig oppførsel sier vel litt om hvor idealistisk på villspor du er havnet. Du har liksom det med å komme med ignorante kommentarer ut av det blå som egentlig ikke har noe særlig med resten av tråden å gjøre du...
Phyx Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Selv tror jeg ikke det trengs like mye utbytting av gear ved neste exp. Som noen har nevnt så kommer ikke HP'n og heves like mye i neste exp. Selv så bruke jeg mange items som var req. 60 på når vi tok de første 4 bossene i SSC. Og det var før nerfene. Så jeg regner nok med at T(5)6 kommer til og vare en god stund.
knux Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hadde det ikke vært kjedelig å fortsatt farme MC, BWL, AQ osv? Jo. Høyst uenig.
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 (endret) Buhuuu lvl 80 greens er bedre enn lvl 70 epics... buhuu lvl 90 greens er bedre en 80 epics... buhuu en level 80 slår en lvl 70... -edit- skulle ikke quote. Endret 28. november 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w
Bruktbilen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hadde det ikke vært kjedelig å fortsatt farme MC, BWL, AQ osv? Jo. Høyst uenig. Da har du ikke farmet de instancene nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå