Gå til innhold

Hvilket spill skal du kose deg med i julen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å spille COD4, online delen er kjempebra, så jeg kommer til å spille en del online. Kommer kanskje til å spille noe alpine skiing 2005 på PS2 for å få litt vinter og snø følelse :D

Skrevet
Har kjøpt meg Nintendo DS, så blir nok endel spilling der på meg. Har et CycloDS Evolution kort på vei og en haug med roms, samt trådløst internett hjemme hos familien. Så da blir det nok online spilling også. :)

hvor har du bestilt CycloDS Evolution kort fra?

Skrevet

Jeg forbinder av en eller annen grunn gammeldagse RTS-spill med Julen, så jeg kommer til å sette meg ned å spille igjennom hele Dawn of War-serien. Koselig. :love:

Skrevet

Har bestillt en Playstation 3 som er på vei :D Blir nok Cod 4 eller assasins creed i jula :) Noen som har noen anbefalinger, er vel fan av begge typer spill..

Takk

:)

Skrevet (endret)

Aiaiai, jeg aner ikke hva alle har skrevet (gidder ikke å lese alt, hehe). Blir vel litt Halo 3, litt PGR 3, litt DOA4... ikke minst drittmye GH3, forhåpentligvis har jeg sjans mot LIVE-folk i juletidene xD

edit: ... og kanskje Ep. 2 om jeg får tak i TOB :)

Endret av Nuust
Skrevet

Kjøpte mæ Wii førr nån uke sia, har 120 på Mario, så no går æ over til Zelda og Metroid æ blir å kose mæ med i jula^^ Blir vel å ønske mæ Guitar Hero 3 i julegave. Annbefale alle de hær spillan :D

Skrevet

Regner med å få orange box til jul, så det blir nok dett spillet som jeg skal kose meg med. Ellers kommer jeg sikkert til å spille Skate., PES 08, Mass Effect, kanskje cod og Halo 3, pluss at jeg sikkert spiller noen arcade spill :)

Skrevet

Kommer nok til å vente til juletidene med å kjøpe Galaxy for da forbinder jeg det spillet med jul. GLEDER MEG. Det blir helt sikkert masse C&C3 også

Skrevet (endret)

Bestilte meg et par spill i går :) Blir nok noen av de jeg skal kose meg med i Jula. Fullførte akkurat Assassin's Creed og noen andre småspill jeg hadde liggende så på tide å fornye. Så ble Kane & Lynch til Xbox 360 og så forhåndsbestilte jeg Wii Zapper med Link's Crossbow til Wii. Som forhåpentligvis blir sendt den 7. Desember :) Om alt går etter planen :)

EDIT: Og blir vel å fortsette med Super Mario Galaxy når samboern har gått lei av det :p

Endret av CaZpeR
Skrevet (endret)

I jula blir det nok disse spillene:

- Orangebox

- Crysis

Og kanskje litt UT3. Bare en rekker noe spilling imellom all den gode maten.

Ellers så hadde det vært digg å funnet fram noen gamle monkey island spill, de bringer virkelig fram julestemmningen;)

Endret av ceidsaune
Skrevet
Ellers så hadde det vært digg å funnet fram noen gamle monkey island spill, de bringer virkelig fram julestemmningen;)

Fant de frem på ScummVM på iPod Touch'en ;) Så blir nok å kose meg med de når jeg ikke har PC/Konsoller tilgjengelig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...