Gå til innhold

Hvilket spill skal du kose deg med i julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, har du noen plan?

Jeg har store planer om å spille ett eller annet, for jeg har ikke spilt noe særlig etter at jeg sluttet på videregående. Jeg vil ha et spill som er skikkelig bra. Noe med sjarm! Jeg er litt skeptisk til mange nye spill, det er bare penere utkledning og bedre fysikk. De er bedre fordi de er teknisk bedre, ikke fordi at de faktisk er bedre. Litt selvmotsigelse der, men ikke alle de nye har en uimotståelig atmosfære eller noe genialt nyskapende.

Kan noen anbefale meg et spill? Jeg synes f. eks Mafia, Hitman, Warcraft og Diablo er gode varianter. Det er så mange flere, men dette er de jeg kom på nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle kjøpe meg Playstation 3 om lidt, og kjøpe meg Assassin's Creed :)

EDIT: Assasin's Creed kan minne deg "litt" om Hitman der du er en leiemorder, men søk det opp på youtube eller noe og se en trailer.

Endret av Darkbuster
Skrevet

Tror jeg skal gå til innkjøp av en PlayStation3 + spillet Uncharted: Drake's Fortune, som ser utrolig spennende ut.

Beowulf ser jo også ganske lovende ut

har spilt gjennom Assassin's Creed og det er absolut og anbefale ; )

Skrevet (endret)

åh det blir mye :)

Crysis, Unreal Tournament 3, Uncharted: Drakes Fortune, Assasins Creed, Call Of Duty 4...Tror det var alt :p

EDIT: Gears Of War til pc blir det trolig og ;)

Endret av engjac
Skrevet

Jeg skal gå meg vill i nostalgien og spille Metal Slug Anthology på Wii.

Mmm <3

Metal Slug-serien er kronjuvelen blant todimensjonale run and gun-platformers. Anbefales.

Skrevet
Crysis frister litt. Noe som heter Infernal var også overraskende morsomt og ondskapsfullt! :)

Har veldig lyst på et rollespill, da..

ikke at det er nytt, men hva med knights of the old republic 1 og 2? de er geniale...beste rollespillene jeg har spilt :)

Skrevet

Som nemnt lengre opp i tråden her skal eg ønske meg ein Classic Controll til Wii'en og laste ned ein del gamle klassikarar for deretter å gjennomføre :)

Skrevet

Crysis, super mari galaxy og kanskje spille meg helt igjennom zelda twilight princess. (ble aldri ferdig, sukk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...