Gå til innhold

Test: Her er Norges beste kontantkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
forresten, har telenor nylig laget ny side?!
Jepp. På mandag var den hvit med litt rødt på. Nå har den fått "stilig" karbon-look.

 

men enda så er det umulig å gjøre noe med ett internett-abonnement om en ikke har en fastelefon i samme navn ser det ut til...

 

hvor fordømt vanskelig skal det være tro?

 

ser i det heletatt ut som det dem har gjort er å gi databasen ett nytt "skall".

Lenke til kommentar
et bør også nevnes at Lebara kun har to utsalgssteder for ladekort
Du kan kjøpe Lebara Mobile Kontantkort hos en rekke forhandlere over hele landet.

Klikk på logoene nedenfor for å finne ditt nærmeste utsalgssted!

I tillegg selges Lebaras produkter i en lang rekke nærbutikker og kiosker,

og i Lebaras egne butikker i Torggata 22 og i Brugata 1 i Oslo.

Lenke til kommentar
Talkmore lever forøvrig i beste velgående, og har akkurat blitt kjøpt opp av Telenor!

Fra TV2 Nettavisen:

"Konkurransetilsynet godkjenner Telenors kjøp av mobiloperatøren Talkmore. Det på tross av sterke innvendinger mot oppkjøpet."

 

Nå melder det seg et spørsmål hos meg. I hvilke andre bransjer er det lov å kjøpe opp konkurransen? Hva er det konkurransetilsynet holder på med? Kjøpt og betalt spør du meg. Det er jo søren meg umulig å komme unna Telenor i dette landet!

 

Jeg har Talkmore, og kjempeførnøyd, men hvis det er Tele-monopolet jeg støtter, så må det nok revurderes...

 

-Visjoner-

Lenke til kommentar
Talkmore lever forøvrig i beste velgående, og har akkurat blitt kjøpt opp av Telenor!

Fra TV2 Nettavisen:

"Konkurransetilsynet godkjenner Telenors kjøp av mobiloperatøren Talkmore. Det på tross av sterke innvendinger mot oppkjøpet."

 

Nå melder det seg et spørsmål hos meg. I hvilke andre bransjer er det lov å kjøpe opp konkurransen? Hva er det konkurransetilsynet holder på med? Kjøpt og betalt spør du meg. Det er jo søren meg umulig å komme unna Telenor i dette landet!

 

Jeg har Talkmore, og kjempeførnøyd, men hvis det er Tele-monopolet jeg støtter, så må det nok revurderes...

 

-Visjoner-

Nå er ikke Talkmore en så stor aktør at oppkjøpet vil forandre noe særlig i markedssituasjonen. Konkurransetilsynet setter kun foten ned dersom det blir monopolliknende tilstander eller om det er svært ødeleggende for markedet/konkurrentene. Telenor kan ikke ha oppkjøpsforbud bare fordi de er størst.

Lenke til kommentar

Jeg synes dette blir en rimelig tullete test. Kontantkort opp imot hverandre? Og dere tar med utenlandspriser, surfing o.l. Hvem i sin rette forstand bruker kontantkort til slike ting? Kan ikke være mange mennesker det. Hadde holdt i LANGE baner å sammenligne ringe- og smspriser. Nettsurfing: INGEN kontantkort kan sammenlignes med diverse fakturerte abon. på dette området. Samme gjelder utenlandstakst; kjør med rett abon. og dette kan bli langt billigere.

 

 

Kontantkort er ikke rimelig, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
et bør også nevnes at Lebara kun har to utsalgssteder for ladekort
Du kan kjøpe Lebara Mobile Kontantkort hos en rekke forhandlere over hele landet.

Klikk på logoene nedenfor for å finne ditt nærmeste utsalgssted!

I tillegg selges Lebaras produkter i en lang rekke nærbutikker og kiosker,

og i Lebaras egne butikker i Torggata 22 og i Brugata 1 i Oslo.

 

Hei, feilen i testen er nå rettet opp, takk :)

Lenke til kommentar
Jeg synes dette blir en rimelig tullete test. Kontantkort opp imot hverandre? Og dere tar med utenlandspriser, surfing o.l. Hvem i sin rette forstand bruker kontantkort til slike ting? Kan ikke være mange mennesker det. Hadde holdt i LANGE baner å sammenligne ringe- og smspriser. Nettsurfing: INGEN kontantkort kan sammenlignes med diverse fakturerte abon. på dette området. Samme gjelder utenlandstakst; kjør med rett abon. og dette kan bli langt billigere.

 

 

Kontantkort er ikke rimelig, enkelt og greit.

 

 

Må bare gi en liten kommentar på det her. Er snakk om veldig mange som kun har en av de nevnte abbonnementene som sitt eneste telefonabb, skal de ikke kunne benytte seg de tjenester de måtte finne seg for godt med å bruke.

 

Forøvrig viser denne testen av med kontantabb er faktisk mye billigere enn mange andre fakturabaserte abb. Samtidig er det en god måte på å ha kontroll over sitt telefonbruk.

Lenke til kommentar
Nå er ikke Talkmore en så stor aktør at oppkjøpet vil forandre noe særlig i markedssituasjonen. Konkurransetilsynet setter kun foten ned dersom det blir monopolliknende tilstander eller om det er svært ødeleggende for markedet/konkurrentene. Telenor kan ikke ha oppkjøpsforbud bare fordi de er størst.

Vel, hvis lovende aktører i markedet blir kjøpt opp så fort de er i ferd med å vokse, er vel det rimelig konkurransehemmende... Når man ser på hvor stor markedsandel Telenor har burde de vel egentlig ikke ha lov til å kjøpe opp konkurrenter. Hva slags teknologi eller kompetanse kan Talkmore sitte på som Telenor skulle ha bruk for? Dette gjøres kun for å fjerne en konkurrent fra markedet.

 

-Visjoner-

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...