Gå til innhold

Rock Band - Verdt det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jeg har fått med meg at man bare kan spille et instrument, spørsmålet er om man i band modus kan være 2 eller 3 stk? Eller må man fylle alle plassene? Tror nok dessverre man må være 4...

Man må ha minst to instrumenter for å spille bandmodus, AIen fyller de gjenværende plassene. Det vil si at man kan spille bandmodus alene om man synger i tillegg til å spille.

Lenke til kommentar

Pakken er veldig stor... Har sett den på butikken her.. Og, hadde tenkt til å kjøpe det den 20.ende.. men, siden det ble slik at man ikke kunne bruke GH3 guitaren på Rock Band og omvendt.. så ble mye av poenget med det borte..

 

Det er også mange dårlige "instrumenter" der ute.. Trommer som blir ødelagt osv..

 

Men, fikser de det slik at jeg kan bruke GH3 guitaren på Rock band og Rock Band guitaren på GH3.. så blir det utvilsomt ett kjøp på meg også.. :)

Lenke til kommentar

Hadde ikke betalt 1800 kr for rockband nei. Fordi:

- Mic har jeg. Det trådløse headsettet til 360 har en mic som fint kan brukes.

- Jeg har (da) to gitarer til 360, som er samme konsoll jeg skal kjøpe Rock Band til. (Da har jeg en GH2 og en GH3 gitar). Den ene brukes da som bass og den andre som gitar hvis jeg har folk på besøk.

 

Uansett så er det trommer jeg er interessert i :D

 

Bare håper at GH3 og GH2 gitaren kommer til å funke med Rock Band.

Gleder meg som en unge!

 

Edit

Fant kilde http://www.joystiq.com/2007/11/19/rock-ban...ero-controller/

 

Dumt for de som skal ha det til PS3. Men det funker i det minste med GH3 gitar på xbox 360 versjonen av Rock Band.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

'Benbjo

Eneste grunnen til at jeg vil ha dette er trommesettet faktisk.

 

jeg og faktisk, og med tanke på at jeg nå har 3 Xplorer og en les paul, så hadde det vært fett og kjøpe kun spill og trommesett.....

 

mulig?

 

Droppr mikken, trur ikke det ernoe kult og høre meg synge på live

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...