Gå til innhold

Norges herligste !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet

Etter det jeg har fått med meg er det et seriekonsept hvor to karer drar rundt i landet og skal besøke folk som er spesielle på hver sin måte,derav navnet "Norges herligste".

Fikk ikke med meg første episode,men må se å få med meg den neste.

Skrevet

Syntes det var et kjempeartig program. Lo godt av "Oddvar", ja, det må jeg si. :)

Har forøvrig sett at de har filmet fra Haugland på Askøy hvor jeg bor. Er nok en viss "trollmann" de har tatt med i programmet fra den plassen.

Er bare å følge med!

Skrevet
Har forøvrig sett at de har filmet fra Haugland på Askøy hvor jeg bor. Er nok en viss "trollmann" de har tatt med i programmet fra den plassen.

Er bare å følge med!

Abbadull? Vi er forresten naboer.

Gjest member-97590
Skrevet

Fantastisk program!

Oddvar Torsheim bor jo faktisk samme plass som meg!

I Førde!

Oh noes! Heile forumet veit kor eg bor:O

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...