Gå til innhold

Halo 3 Original Soundtrack

StaBBer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som har bestilt? Dobbeltcd med den fantastiske musikken fra spillet! Min ble sendt i går, regner med den dukker opp snart!

Smakebiter av alle sporene her. Fikk klump i halsen av flere her, for eksempel "Gravemind" og "Luck".

Kan kjøpes hos Amazon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner jeg den i en norsk nettbutikk skal det godt gjøres å ikke bestille. Er jo helt fantastisk musikk det her, særlig for en som vanligvis "skyr sånn musikk som pesten".

Skrevet

Musikken er noe av det som gjør Halo magisk, men jeg synes det var mye som manglet på denne CDen, bl.a. selve hovedtemaet - musikken som spilles på siste level når du skal unnslippe i Warthog'en. Kommer vel sikkert i et evt. "Volume 2" etterhvert.

Skrevet (endret)

Har du hørt hele cden? Rart om ikke alt er der, denne har tross alt ikke Volume 1 på framsiden av coveret. Og om man studerer tracklisten på Amazon, ser man at sangene starter kronologisk fra "Arrival" og "Sierra 117" til "Halo" og "Ending". Opptil flere sanger fra hver bane. Marty sier selv at dette skal reperesentere det å spille gjennom Halo 3 fra start til slutt.

Endret av StaBBer
Skrevet

Vel, den koster bare 13 dollar. Noe som tilsvarer ca. 70 kroner, så du slipper moms/tollgebyr. Frakt kommer i tillegg. Valgte den nest billigste fraktalternativet, vil ha den så raskt som mulig.

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Etter hva jeg har fått med meg inneholder ikke denne OSTen musikken som spilles i "main menu" i Halo 3... Hvor får man tak i denne?

Denne er best!

Endret av J-Core
Skrevet (endret)
Den ligger der tror jeg, "never forget" på disc 2:

YouTube

Mjaa.. Sangen du refererer til innholder mange elementer av sangen jeg sikter til, men skulle gjerne hatt tak i sangen som er identisk med den som spilles i Halo 3 Main Menu... Hvis jeg ikke hører helt feil så mangler også brorparten av pianospillinga i "never forget" som man finner i Halo 3 Main Menu...

Endret av J-Core
Skrevet
Mjaa.. Sangen du refererer til innholder mange elementer av sangen jeg sikter til, men skulle gjerne hatt tak i sangen som er identisk med den som spilles i Halo 3 Main Menu... Hvis jeg ikke hører helt feil så mangler også brorparten av pianospillinga i "never forget" som man finner i Halo 3 Main Menu...

Det er faktisk den som er i menyen, men du tenker kanskje "originalen" som var på Halo 2? Den har mer piano, tror jeg.

Link

Skrevet (endret)

Det er faktisk den som er i menyen, men du tenker kanskje "originalen" som var på Halo 2? Den har mer piano, tror jeg.

Link

Sjekket nå på Halo 3-menyen for å være sikker. Og NEI, "Never Forget" er IKKE den samme sangen som spilles i HALO 3-menyen! Det er faktisk sangen du her nå, Lande, linker til. Muligens dette var originalen til Halo 2, men det er altså akkurat denne som spilles i Halo 3-menyen. Hør selv.

Tusen takk for at du fant den til meg! :D Hipp hurra!

Endret av J-Core
Skrevet

Da kom vi til bunns i det mysteriet. Tok akkurat frem Halo 2 albumene i hyllen og startet opp Halo 3 på Xboxen for å være sikker. Den delen av Halo 3 menymusikken J-Core tenker på er helt lik menymusikken i Halo 2.

Skrevet
Da kom vi til bunns i det mysteriet. Tok akkurat frem Halo 2 albumene i hyllen og startet opp Halo 3 på Xboxen for å være sikker. Den delen av Halo 3 menymusikken J-Core tenker på er helt lik menymusikken i Halo 2.

Så rart... Er dere heeelt sikre? Nyinnspillingen, eller "remixen" som er I halo 3 foregår en eller to noter lavere. :p Ellers er den ikke så ulik. Jeg synes den var best I halo 2 også.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...