Gå til innhold

Halo 3 Original Soundtrack


StaBBer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du hørt hele cden? Rart om ikke alt er der, denne har tross alt ikke Volume 1 på framsiden av coveret. Og om man studerer tracklisten på Amazon, ser man at sangene starter kronologisk fra "Arrival" og "Sierra 117" til "Halo" og "Ending". Opptil flere sanger fra hver bane. Marty sier selv at dette skal reperesentere det å spille gjennom Halo 3 fra start til slutt.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Den ligger der tror jeg, "never forget" på disc 2:

 

YouTube

 

Mjaa.. Sangen du refererer til innholder mange elementer av sangen jeg sikter til, men skulle gjerne hatt tak i sangen som er identisk med den som spilles i Halo 3 Main Menu... Hvis jeg ikke hører helt feil så mangler også brorparten av pianospillinga i "never forget" som man finner i Halo 3 Main Menu...

Endret av J-Core
Lenke til kommentar
Mjaa.. Sangen du refererer til innholder mange elementer av sangen jeg sikter til, men skulle gjerne hatt tak i sangen som er identisk med den som spilles i Halo 3 Main Menu... Hvis jeg ikke hører helt feil så mangler også brorparten av pianospillinga i "never forget" som man finner i Halo 3 Main Menu...

Det er faktisk den som er i menyen, men du tenker kanskje "originalen" som var på Halo 2? Den har mer piano, tror jeg.

 

Link

Lenke til kommentar
Mjaa.. Sangen du refererer til innholder mange elementer av sangen jeg sikter til, men skulle gjerne hatt tak i sangen som er identisk med den som spilles i Halo 3 Main Menu... Hvis jeg ikke hører helt feil så mangler også brorparten av pianospillinga i "never forget" som man finner i Halo 3 Main Menu...

Det er faktisk den som er i menyen, men du tenker kanskje "originalen" som var på Halo 2? Den har mer piano, tror jeg.

 

Link

 

Sjekket nå på Halo 3-menyen for å være sikker. Og NEI, "Never Forget" er IKKE den samme sangen som spilles i HALO 3-menyen! Det er faktisk sangen du her nå, Lande, linker til. Muligens dette var originalen til Halo 2, men det er altså akkurat denne som spilles i Halo 3-menyen. Hør selv.

 

Tusen takk for at du fant den til meg! :D Hipp hurra!

Endret av J-Core
Lenke til kommentar
Da kom vi til bunns i det mysteriet. Tok akkurat frem Halo 2 albumene i hyllen og startet opp Halo 3 på Xboxen for å være sikker. Den delen av Halo 3 menymusikken J-Core tenker på er helt lik menymusikken i Halo 2.

 

Så rart... Er dere heeelt sikre? Nyinnspillingen, eller "remixen" som er I halo 3 foregår en eller to noter lavere. :p Ellers er den ikke så ulik. Jeg synes den var best I halo 2 også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...