Gå til innhold

Omtale av Mass Effect (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann...

 

Jeg har fått et problem med spillet mitt her... Er på Feros oppdraget. Jeg er i en heis og eneste vei ut er å trykke på en activate elevator knapp... Problemet er at når jeg gjør det henger spillet seg på loade skjermen... Musikken forandrer seg fra den vanlige loade musikken/lyden til actionmusikken fra spillet, men skjermen står fortsatt på loading bildet av citadelet som snurrer... Noen andre som har opplevd noe liknende?

 

Er jeg fucked?... Litt kjedelig å måtte begynne på nytt når jeg er 8 timer uti spillet..

Lenke til kommentar

Er verdt det, løp og kjøp! ;)

 

Syns forresten en ting i anmeldelsen skal skrives om. Det med at orginale shepard har bakgrunns historie, mens de du lager selv ikke har det. For det har du, man kan til og med velge. Missvisende, nærmest løgn, slik det står nå.

 

Ellers, ett fantastisk spill syns jeg. Kunne gjort litt mer utav egenskapene til hver enkelt, spesielt "deg". Men morsomt uansett. Bare jeg som merket at lagkameratene ble smartere etterhvert som man spilte? Det virket i alle fall slik for meg.

Lenke til kommentar

Hoff kjøpte meg dette spillet på fredagen, ettersom min xbox er på reprasjon for andre gang så håpet jeg å få tilbake xboxen samme dag som jeg kjøpte det :). Men DHL kom alldri så da ble det bare å sitte å glane på coveret hele helgen :p

Endret av Mostafi
Lenke til kommentar

Da har jeg nettopp spilt igjennom hele spillet..

 

Har bare en ting å sy: WOW for et fantastisk sykt bra spill.. Alt var så utrolig godt gjennomført, og voice-acting var bedre enn jeg noen gang har vært borti, grafikken var herlig, historien var utrolig spennende, og du følte virkelig at du hadde noe å si!

 

Jeg er helt paff..

 

Jeg anntar det kommer en etterfølger :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Phew, da var jeg ferdig med spillet. Burde egentelig si dessverre, men er samtidig glad for at det sluttet mens "leken var god".

Dette er helt klart noe av det aller beste jeg har spilt. Fikk samme følelsen som når jeg spilte det første Deus ex, og kotor. Du skjønner fort at du sitter med noe som er mye bedre enn det aller meste. Jeg gir det 10/10. Spillet er så storslagent og bra at det blir bare teit å trekke det for småting. Det blir som å trekke en bil i karakter fordi du ikke likte fargen. Bagateller. Samtidig så er det mye, mye bedre enn mange andre spill som har fått 9/10.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Lurer på om det her kan være et spill for en som hater RPG spill? Foretrekker egentlig FPS skytespill, men siden det ser ut som det blir lenge til det kommer et kvalitetspill alà Call of duty 4 sitt kaliber lurer jeg på om det her spillet kan være noe for meg.

 

Tror du blir å like dette spillet. For å si det slik:

 

- Morrowind = HAT

- Oblivion = ELSK

 

- Mass Effect = ELSK

- Star Wars KOTOR = HAT

 

Den største grunnen til at jeg ikke liker Morrowind og KOTOR i særlig grad kommer av at det blir for mye RPG. I KOTOR bygger du "skills" og når karakteren din er i kamp har du ikke mulighet til å kontrollere han i særlig grad. I Morrowind styrer du så å si kun slagene selv. Jeg vil heller sammenligne Mass Effect med Deus Ex. Dette er to spill som virkelig lar seg elske av en person som egentlig ikke er fan av RPG i det hele tatt!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...