Gå til innhold

Omtale av Mass Effect (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det er det beste spillet innefor sjangeren noensinne hvorfor fikk det ikke da 10/10? Det er da innlysende at det da burde fått full pott.

 

Hvorfor i all verden er det innlysende?

hehe,, ja, eid..

kan få 6,7 eller noe og fortsatt være best innenfor sjangeren vettu..

Er der ikke så mange perfekter spill i den sjanger da..

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar
Ferdig? Som i ferdig med main story, eller tok du mange side fortellinger også? Og, hvordan er sidefortellingene? Knytter de opp mot hovedhistorien mer eller mindre, eller mer selvstendig? Er de gode, eller mer fyllmasse?

 

Ferdig med main story, credits kom rullende :)

Jeg tok endel sidehistorier men ikke alle, noen har med hovedhistorien å gjøre og andre har gjerne med de andre karakterene du har med deg å gjøre.

Synes sidehistoriene var ganske gode.

Ikke umulig at jeg spiller igjennom en gang til på vanskeligere vanskelighetsgrad og tar alt som er å ta.

Lenke til kommentar
Om det er det beste spillet innefor sjangeren noensinne hvorfor fikk det ikke da 10/10? Det er da innlysende at det da burde fått full pott.

 

Hvorfor i all verden er det innlysende?

 

Tja, Knights of the Old Republic er av samme utvikler, i helt samme sjanger og det fikk 9/10 av gamer. Så da burde det jo tilsi at om ett spill som var i samme sjanger som KoToR, og samtidig best i den sjangeren, burde det jo få en karakter høyere ;)

Lenke til kommentar

Utrolig trist at dette ikke er ute på PC, men som med Kotor serien og jade Empire, så ser vi nok ME til pc i løpet av 2008 :) BioWare har jo gitt ut alle sine andre spill til PC, så det virker litt dumt business-messig å ikke gi ut ME, spesielt med anmeldelsene og salgstall det kommer til å få, er rimelig sikker på PC utgivelse.

Lenke til kommentar
Om det er det beste spillet innefor sjangeren noensinne hvorfor fikk det ikke da 10/10? Det er da innlysende at det da burde fått full pott.

 

Hvorfor i all verden er det innlysende?

 

Tja, Knights of the Old Republic er av samme utvikler, i helt samme sjanger og det fikk 9/10 av gamer. Så da burde det jo tilsi at om ett spill som var i samme sjanger som KoToR, og samtidig best i den sjangeren, burde det jo få en karakter høyere ;)

 

Nei, fordi KoToR kunne feks. fått en svak 9'er, og Mass Effect får en sterk 9'er. Eller så kunne begge spillene fått en sterk 9'er og så er det kun en ørliten forskjell som gjør at anmelder synes Mass Effect er bedre. For hva ville man gjort hvis KoToR i sin tid fikk en 10'er, og Mass Effect var enda bedre? Ville man gitt spillet 11/10 da eller?

Lenke til kommentar
Om det er det beste spillet innefor sjangeren noensinne hvorfor fikk det ikke da 10/10? Det er da innlysende at det da burde fått full pott.

 

Hvorfor i all verden er det innlysende?

 

Tja, Knights of the Old Republic er av samme utvikler, i helt samme sjanger og det fikk 9/10 av gamer. Så da burde det jo tilsi at om ett spill som var i samme sjanger som KoToR, og samtidig best i den sjangeren, burde det jo få en karakter høyere ;)

Hva med spillet som blir bedre enn Mass Effect, da. Skal det få 11 det da:-P

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller minner Mass Effect en hel del om et gammelt spill som heter Star Control 2? SC2 var jo helt genialt til sin tid, det imponerer til og med i dag i hvert fall når det gjelder atmosfære og historie, og hvis man skal se bort fra gammeldags teknikker, er grafikken fortsatt brukbar, om enn primitiv. Anbefales :-)

 

Håper Mass Effect gjør for dagens spillere, det SC2 gjorde for spillere i 1992... hehehe

Endret av Amn
Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller minner Mass Effect en hel del om et gammelt spill som heter Star Control 2? SC2 var jo helt genialt til sin tid, det imponerer til og med i dag i hvert fall når det gjelder atmosfære og historie, og hvis man skal se bort fra gammeldags teknikker, er grafikken fortsatt brukbar, om enn primitiv. Anbefales :-)

 

Håper Mass Effect gjør for dagens spillere, det SC2 gjorde for spillere i 1992... hehehe

Ahh Star Control 2 er et kongespill! Har brukt mange timer paa det spillet, for ikke aa snakke om "melee" modusen der som er vanvittig fet :D

Mass Effect er nok spillet som blir min inngangsbilett til xbox360, den skal handlest inn senest til jul. Meget fin omtale forresten, og dere skal ogsaa faa en "thumbs up" for aa vere tidlig ute med omtalen.

Lenke til kommentar

Jeg husker at man i Oblivion kunne benytte et slags program hvor man ut i fra bilder av seg selv fikk listet opp parametre man kunne benytte i spillet for å gjøre avataren veldig lik seg selv. Noen som vet om dette er mulig i Mass Effect og evt hvilket program man kan bruke?

 

Anyways, dette blir ei bra helg - helt knall omtale :)

Lenke til kommentar
Er det noen butikker i Oslo sentrum som har Mass Effect på lager? Skal kjøpes på Lørdag morgen :D

 

Du får neppe noe problem med å kjøpe spillet i Oslo-området.

Game, EB, Spaceworld og Elkjøp får det nok inn til tiden, så du får plenty av plasser å velge mellom ;)

 

On topic; Flott omtale! Om 26 timer er jeg på vei hjem fra jobb med stø kurs mot stua mi. Blir de lengste 40 minuttene i historien å gå hjem, men omtalen bare bekrefter at de mange månedene jeg har ventet på spillet er verdt det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...