Gå til innhold

Sitter fast i Crysis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Merkelig.

Etter å ta tømt 2 magasiner fra minigunnen i exosuiten så falt den.

Den tåler altså 18 raketter uten å ha problemer men 1000 skudd dør den av.

LooL, litt dårlig damage diff.

Skrevet

Hei.

Jeg har kommet in i kontrol rommet på hangarskipet der du skal slå av reaktoren med den store røde knappen. Men jeg får ikke trykka på den....

Noen som har opplevd det samme?

har prøvd og loade fra prev. savegame men det skjer ikke noe....

Hilsen frustrert:(

Skrevet

Jeg har fulstendig sluttet og spille dette spille til det kommer ut en patch som fikser bugs.

Det er jo nesten ugjennomspillbart. Synes det er helt utrolig at det faktisk folk som har klart og runde det.

Kommer vel en patch om ei ukes tid nå tror jeg.

Skrevet

Nokre får bugs andre ikkje. Mange ulike kombinasjonar og faktorar som speler inn.

Eg opplevde ikkje så mange, men det er en del bugs. Dei er godt i gang med patch. ;)

Skrevet

Angående exosuits, skyter man i halsgropen med ett av sniper / gaussgun så er det 1 shot, men det krever presisjon.

Ellers så er 2 shots med hagla effektivt.

Spillet har endel bugs, men alt i alt er det kult :)

Gjest medlem-105082
Skrevet
For et irriterende drittspill.

Elsker slike kommentarer :wee:

Skrevet
Angående exosuits, skyter man i halsgropen med ett av sniper / gaussgun så er det 1 shot, men det krever presisjon.

Ellers så er 2 shots med hagla effektivt.

Spillet har endel bugs, men alt i alt er det kult :)

Kanskje derfor han la seg så fort etter 2 magasin med minigunn.

Ett av de 1000 skuddene må jo ha truffet riktig.

Skrevet (endret)

Tar jo litt tid og hente ny rakettkaster

Exosuiten til fiendene tror jeg også lader seg opp, akkurat som den Nomad bruker. :)

med Minigun er jo pang pang rett på, og da får ikke exosuiten tid til å lade seg opp.

Endret av Mompen
Skrevet

Jeg nekter å tro at jeg var den eneste som bare gav de koreanske exo/nanosuitgutta en bedøvelsespil midt i exotrynet og så slo dem til døde med geværkolben. Takke faen for høyteknologiske våpen og nanodrakt når litt sovemedisin og en klubbe gjør jobben like bra.

Dette var for øvrig på Delta. Har ikke prøvd de andre vanskelighetsgradene enda. :|

Skrevet
Jeg nekter å tro at jeg var den eneste som bare gav de koreanske exo/nanosuitgutta en bedøvelsespil midt i exotrynet og så slo dem til døde med geværkolben. Takke faen for høyteknologiske våpen og nanodrakt når litt sovemedisin og en klubbe gjør jobben like bra.

Dette var for øvrig på Delta. Har ikke prøvd de andre vanskelighetsgradene enda. :|

Gjorde det samme på normal :wee: . Er ikke så flink med strategiske spill.

Må vel komme meg videre fra de fucka aliensene snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...