Gå til innhold

Sitter fast i Crysis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du alene i rommet? Eller er det aliens sammen med deg?

 

Kunne du forklart litt mer er du snill? F. eks: Er dette tidlig i oppdraget eller har du holdt på en stund?

 

Jeg husker det oppdraget, det kunne være veldig forvirrende til tider :)

det er i starten av da man møter alienene, detb er et rom MED aliens, og det kommer fler...

Lenke til kommentar

Hei.

Sitter fast på banen Reckoning....

Jeg skal komme meg opp til "flight dieck" og jeg går ut av rommet etter og ha slått av reactoren og det...

Så saver spillet seg når jeg kommer til et sted med vann med strøm i...

Så slår jeg inn en dør, og etter det er de en utvei igjen, det er en dør som ser ut som den kan slåes inn...

Men får ikke slått den inn, spillet har nettop autosavet seg så må jo være på riktig vei!

 

SS-Av døren jeg er ved-http://i158.photobucket.com/albums/t115/ZyraXpro/pp.jpg

 

SS av stedet der det autosaver seg, ringen er der det første SS er fra:]-http://i158.photobucket.com/albums/t115/ZyraXpro/Utennavn.jpg

 

please hjelp:]

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke helt hva du mener.

 

Kunne du forklart litt mer?

Sitter som sagt fast på banen Reckoning...

Har gjort alle oppdragene inne i skipet og skal nå komme meg opp til dekket igjen.

Går ut en vei og følger dørene... Spiller Saver seg, noe som tyder på at jeg er på riktig vei-som vist på ss....

JEg går over vannet og der er det en dør som jeg slår inn[den eneste veien] så kommer jeg til en ny dør som også ser ut som du kan slå den inn, me ndet går ikke...

Jeg Kan ikke se NOEN annen vei....

Kan du hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke helt hva du mener.

 

Kunne du forklart litt mer?

Sitter som sagt fast på banen Reckoning...

Har gjort alle oppdragene inne i skipet og skal nå komme meg opp til dekket igjen.

Går ut en vei og følger dørene... Spiller Saver seg, noe som tyder på at jeg er på riktig vei-som vist på ss....

JEg går over vannet og der er det en dør som jeg slår inn[den eneste veien] så kommer jeg til en ny dør som også ser ut som du kan slå den inn, me ndet går ikke...

Jeg Kan ikke se NOEN annen vei....

Kan du hjelpe meg?

 

 

Regner med du har på strenght mode?

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke helt hva du mener.

 

Kunne du forklart litt mer?

Sitter som sagt fast på banen Reckoning...

Har gjort alle oppdragene inne i skipet og skal nå komme meg opp til dekket igjen.

Går ut en vei og følger dørene... Spiller Saver seg, noe som tyder på at jeg er på riktig vei-som vist på ss....

JEg går over vannet og der er det en dør som jeg slår inn[den eneste veien] så kommer jeg til en ny dør som også ser ut som du kan slå den inn, me ndet går ikke...

Jeg Kan ikke se NOEN annen vei....

Kan du hjelpe meg?

 

 

Regner med du har på strenght mode?

 

Ja hadde det.... Måtte bare loade fra et tidligere sted i spillet, så fant jeg ut at jeg ikke hadde hentet TAc-Gunnen, men da funka det...

Så nå har jeg runna spillet på Delta:]

WIHIII!

Lenke til kommentar

Hmm sliter litt med Crysis for øyeblikket, er på banen Relic der man skal cleare extraction pointet på slutten (?) av brettet for at de skal kunne lande å plukke deg opp. Har drept alle de som kommer mot deg i nanosuits, men så skjer det absolutt ingenting. Varseltrekanten lyser rødt av og til, men det er ingen som angriper, skyter eller er å finne. Har leitet rundt i et _stort_ område rundt extraction pointet og fremdeles ingenting. Det er helt dønn stille i hele skogen og jeg finner ikke en eneste fiende. Regner med dette er en bug, så hvis noen har et savegame på easy etter dette punktet er det svært velkomment (ja, jeg liker å ha det lett når jeg slapper av med et skytespill).

 

Utrolig irriterende at jeg ikke kommer meg forbi dette punktet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...