Gå til innhold

Uncharted: Drake's Fortune tråden

Coffey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulighet for å velge språk på både tekst og tale og menyer. Uvirkårlig av språket XMB er innstilt på. Norsk, svenks og masse andre språk er også på discen min fra Canada :) Digg med 5.1 DTS lyd, soundtracket jeg har hørt på i menyen er glimrende. Nå skal jeg spille litt ;)

Skrevet

joa, men jeg fikk tross alt en pakke fra cdon på en dag, bestillte den på søndag eller noe, fikk den idag.. ble sendt mandag, så da burde den å ha gått treigt?

Skrevet

Er da ganske så selvforklarende denne sitasjonen med at noen pakker går fort og andre ikke. Kapasitetsproblemer ved mottak i landet, tollen skal se at pakken er under de berømte 200 kr. VGP er i værtfall raske med å sende det man bestiller.

Skrevet

Vet ikke hva slags postsystem Canada bruker, men det har vel nettopp vært thanksgiving i USA. Har hvertfall merket det på mine spill som blir sendt fra USA at det har tatt lenger tid enn normalt.

Eller kanskje tollevesenet har etterforsket VGP og har begynt å åpne pakkene? :p Selv bestiller jeg bare fra ebay pga mye lavere pris og raskere levering.

Skrevet
Mulighet for å velge språk på både tekst og tale og menyer. Uvirkårlig av språket XMB er innstilt på. Norsk, svenks og masse andre språk er også på discen min fra Canada :) Digg med 5.1 DTS lyd, soundtracket jeg har hørt på i menyen er glimrende. Nå skal jeg spille litt ;)

Hæ? Mener du at de snakker norsk i spillet? Eller har norsk tekst og engelsk snakking? Mener da mens man faktisk spiller og ikke bare i menyene?

Skrevet

Testet det aldri, men under options så kunne man velge språk på Voices, Subtitles og text. Og norsk fantes under alle sammen, sammen med svensk og masse andre språk. Skal få dette bekreftet når middagen er ferdig og spist ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...