Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette her med at meldingene ikke viser navn, men nr +47 ********

Går det an å fikse dette? eller må jeg sette +47 foran alle nr mine?

 

Det er ikke godt å si. Det blir enten galt med meldingene, eller med anropene. Merkelig at det ikke fungerer slik det gjorde før 1.1.4 :S

 

edit: er forresten noen med samme problem her: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=194519 - men de har heller ikke funnet noen løsning.

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg sliter med et lite problem på min Iphone.. Hver gang jeg prøver å installere et nytt program kommer det: "Package downloading failed!" - Noen som vet hva som må til for å fikse dette problemet? Har kun 2 programmer på Iphonen nå, så jeg vil gjerne ha noen flere...

 

Og når jeg først er i gang kan jeg likesågodt spørre et spørsmål til.. Går det ann å laste ned noe program slik at internett (wifi) signalet blir sterkere? Eller å hacke de låste?

Lenke til kommentar

Har litt problemer med telefonen nå. Da jeg kom hjem fra butikken tidligere i dag var den helt svart, og jeg fikk ikke liv i den før jeg holdt inne håde Home og Power-knappen samtidig.

 

Etter 5-10 minutter kom det opp en beskjed om at det er noe galt med telefonen, og at jeg må ta kontakt med Apple Support... Prøver å starte den på nytt igjen nå, også håper jeg at jeg får tatt backup av alt jeg trenger å få med meg over.

 

Noen andre som har vært borti dette her?

 

"Må repareres

iPhone kan ikke starte samtaler blablabla"

 

 

edit: Prøvde å kjøre siste versjon av ZiPhone ved å trykke Do it all!, men det endret ingenting...

edit2: Nå mens jeg laster ned firmware 1.1.4 kom det plutselig en SMS inn på tlf, og det fungerer å ringe ut... Uten at jeg har gjort noen ting egentlig. :S

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar
Har litt problemer med telefonen nå. Da jeg kom hjem fra butikken tidligere i dag var den helt svart, og jeg fikk ikke liv i den før jeg holdt inne håde Home og Power-knappen samtidig.

 

Etter 5-10 minutter kom det opp en beskjed om at det er noe galt med telefonen, og at jeg må ta kontakt med Apple Support... Prøver å starte den på nytt igjen nå, også håper jeg at jeg får tatt backup av alt jeg trenger å få med meg over.

 

Noen andre som har vært borti dette her?

 

"Må repareres

iPhone kan ikke starte samtaler blablabla"

 

 

edit: Prøvde å kjøre siste versjon av ZiPhone ved å trykke Do it all!, men det endret ingenting...

edit2: Nå mens jeg laster ned firmware 1.1.4 kom det plutselig en SMS inn på tlf, og det fungerer å ringe ut... Uten at jeg har gjort noen ting egentlig. :S

 

Jeg fikk akkurat den samme beskjeden :p Men jeg bare la den i "recovery mode" og trykkte Do it all! og problemet var løst.

Lenke til kommentar
Har litt problemer med telefonen nå. Da jeg kom hjem fra butikken tidligere i dag var den helt svart, og jeg fikk ikke liv i den før jeg holdt inne håde Home og Power-knappen samtidig.

 

Etter 5-10 minutter kom det opp en beskjed om at det er noe galt med telefonen, og at jeg må ta kontakt med Apple Support... Prøver å starte den på nytt igjen nå, også håper jeg at jeg får tatt backup av alt jeg trenger å få med meg over.

 

Noen andre som har vært borti dette her?

 

"Må repareres

iPhone kan ikke starte samtaler blablabla"

 

 

edit: Prøvde å kjøre siste versjon av ZiPhone ved å trykke Do it all!, men det endret ingenting...

edit2: Nå mens jeg laster ned firmware 1.1.4 kom det plutselig en SMS inn på tlf, og det fungerer å ringe ut... Uten at jeg har gjort noen ting egentlig. :S

 

Jeg fikk akkurat den samme beskjeden :p Men jeg bare la den i "recovery mode" og trykkte Do it all! og problemet var løst.

 

recovery mode hva da? har samme problem jeg også.

hvilket program ? vil ha iPhonen min til å funke! :(

 

ingen ting skjer når jeg trykker inn power knappen, men PC-en lager lyd når jeg kobler den til.

 

Og får jeg beholde tingene mine, kontakter, bilder osv vis jeg fikser problemet?

 

altså, er ikke noe problem vis jeg ikke beholder det. en liten pris å betale.

 

iTunes vil heller ikke åpne iPhonen =\

Endret av Bendik-_-
Lenke til kommentar
Har litt problemer med telefonen nå. Da jeg kom hjem fra butikken tidligere i dag var den helt svart, og jeg fikk ikke liv i den før jeg holdt inne håde Home og Power-knappen samtidig.

 

Etter 5-10 minutter kom det opp en beskjed om at det er noe galt med telefonen, og at jeg må ta kontakt med Apple Support... Prøver å starte den på nytt igjen nå, også håper jeg at jeg får tatt backup av alt jeg trenger å få med meg over.

 

Noen andre som har vært borti dette her?

 

"Må repareres

iPhone kan ikke starte samtaler blablabla"

 

 

edit: Prøvde å kjøre siste versjon av ZiPhone ved å trykke Do it all!, men det endret ingenting...

edit2: Nå mens jeg laster ned firmware 1.1.4 kom det plutselig en SMS inn på tlf, og det fungerer å ringe ut... Uten at jeg har gjort noen ting egentlig. :S

 

Jeg fikk akkurat den samme beskjeden :p Men jeg bare la den i "recovery mode" og trykkte Do it all! og problemet var løst.

 

recovery mode hva da? har samme problem jeg også.

hvilket program ? vil ha iPhonen min til å funke! :(

 

ingen ting skjer når jeg trykker inn power knappen, men PC-en lager lyd når jeg kobler den til.

 

Og får jeg beholde tingene mine, kontakter, bilder osv vis jeg fikser problemet?

 

altså, er ikke noe problem vis jeg ikke beholder det. en liten pris å betale.

 

iTunes vil heller ikke åpne iPhonen =\

Recovery mode.

Etter at du har gjort det åpner du opp ZiPhone og trykker: Do it all! og du jailbreaker iPhonen på ny :) NB: Du mister alt du hadde fra før på iPhonen.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte iPhone fra Apple via JetCarrier 21 april.

Noen andre som har bestilt iPhone fra Apple via JetCarrier? Hvor lang tid tok det?

 

:dribble:

 

Den blir sendt med fly, flyene går på torsdager.

min ble sendt med fly fra usa på en torsdag, og var på døra fredagen etter:)

 

Dette inlegget er skrevet på iphone btw;-)

Lenke til kommentar
Jeg bestilte iPhone fra Apple via JetCarrier 21 april.

Noen andre som har bestilt iPhone fra Apple via JetCarrier? Hvor lang tid tok det?

 

:dribble:

 

Den blir sendt med fly, flyene går på torsdager.

min ble sendt med fly fra usa på en torsdag, og var på døra fredagen etter:)

 

Dette inlegget er skrevet på iphone btw;-)

Du kan velge selv om du vil sende med fly eller båt :p

Dette inlegget er skrevet på iphone by the way? Hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Jeg kjører 1.1.1 på min iPhone for øyeblikket. Kan jeg oppdatere til 1.1.4 med en gang eller må jeg innom 1.1.2 og/eller 1.1.3? Hvordan kan jeg oppdatere den enklest? Ziphone?

Når du oppdaterer iPhonen din trenger du ikke å gå innom alle versjonene. ZiPhone er den enkleste måten. Du oppdaterer iPhonen og låser den opp i et trykk (trykk på: Do it all!)

Her er en guide til hvordan du gjør det. ZiPhone

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...