Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt Iphone 16gb fra finn.no

opplåst og med innlagt tastatur og frakt. Fikk jeg den for 4500 NOK

syns dere det er en grei pris på Iphone 16 gb i Norge?

 

I USA koster jo Iphone langt mere.. du betaler $399 for telefonen og to års binding med AT&T blir total prisen på $1838

Det er nesten 10 000 NOK... da begyner prisen og dra på for Iphone så kan vel si at 4500 NOK for fult fungerende Iphone er billig?

Hvordan skulle du fått tak i en ny iPhone til 4500 om den hadde kostet 10 000 i USA? Du binder deg ikke til noe som helst når du kjøper telefonen, det er bare å ta den med hjem å låse den opp, den totale prisen blir $ 499 + eventuell tax.

 

Vis du ikke låser den opp og heller bruker AT&T blir total prisen $1838

KILDE: http://no.wikipedia.org/wiki/Iphone

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har kjøpt Iphone 16gb fra finn.no

opplåst og med innlagt tastatur og frakt. Fikk jeg den for 4500 NOK

syns dere det er en grei pris på Iphone 16 gb i Norge?

 

I USA koster jo Iphone langt mere.. du betaler $399 for telefonen og to års binding med AT&T blir total prisen på $1838

Det er nesten 10 000 NOK... da begyner prisen og dra på for Iphone så kan vel si at 4500 NOK for fult fungerende Iphone er billig?

Hvordan skulle du fått tak i en ny iPhone til 4500 om den hadde kostet 10 000 i USA? Du binder deg ikke til noe som helst når du kjøper telefonen, det er bare å ta den med hjem å låse den opp, den totale prisen blir $ 499 + eventuell tax.

 

Vis du ikke låser den opp og heller bruker AT&T blir total prisen $1838

KILDE: http://no.wikipedia.org/wiki/Iphone

Det er jo helt irrelevant.

Lenke til kommentar

Hallo,

 

Har fått et lite problem på min telefon, får hele tiden "Main Script Execution Failed" når jeg prøver å installere noe. Eksempelvis iBursdag fra ifon.no sourcen. Har installert fixed som også ligger der, men får bare feil, restara telefonen har jeg også gjort samt prøvd fix i boss prefs.

 

Noen andre forslag til hva som kan være årsaken til at jeg sliter?

Lenke til kommentar

Har et lite "problem" med at telefonen skiller mellom nr med +47 foran og nr. i vanlig format xxx xx xxx. Det var ikke slik før, og det ender med at når folk ringer kjenner jeg ikke igjen nummerene.

 

Slik det er det mottar jeg SMS med +47 foran i nr., mens når folk ringer er det IKKE +47.

 

Ekstraer jeg har lagt inn som jeg kan tenke meg KAN ha noe med det å gjøre er;

*iFon NO overs. (1.1.4)

*Spesial Norsk telefonformat

 

Noen som har hatt dette problemet?

Lenke til kommentar
Har et lite "problem" med at telefonen skiller mellom nr med +47 foran og nr. i vanlig format xxx xx xxx. Det var ikke slik før, og det ender med at når folk ringer kjenner jeg ikke igjen nummerene.

 

Slik det er det mottar jeg SMS med +47 foran i nr., mens når folk ringer er det IKKE +47.

 

Ekstraer jeg har lagt inn som jeg kan tenke meg KAN ha noe med det å gjøre er;

*iFon NO overs. (1.1.4)

*Spesial Norsk telefonformat

 

Noen som har hatt dette problemet?

 

La meg gjette. Du har OneCall?!

Lenke til kommentar
D går jo an å få MMS på iPhone nå :D Har selv prøvd det og d funker fint! :D Du kan bare sende og motta bilder men d funker jo fett d da! (H)

 

Jeg ville anbefalt det ;)

Swirly er ganske kjekt ja :)

 

Mhm ;) Men jeg bruker MobileFinder og MobilePreview.. Men hørte av en kompis at det har kommet et nytt og bedre program du kan laste ned fra Installer.app ;) Vet du hvilket program han mener? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...