Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har kjøpt iphone 8gb, skulle unlocke den med ZiPhone også stod det at hvis det tok over 10 min så måtte jeg stoppe prosessen og prøve igjen, det gjorde jeg, men PC-en klarer ikke registrere iphonen lenger, fordi den hvite skriften ikke går vekk ellerno,

 

den hvite skriften er oppe, det står: "IOIpodUSBDevice::gated_message cable is connected, starting stack

IOIpodUSBDevice:: StartIpodStack can't start! Need configuration"

 

hva kan jeg gjøre?

kan ikke gå ut av det heller

post-99182-1208625444_thumb.jpg

Endret av when
Lenke til kommentar
har kjøpt iphone 8gb, skulle unlocke den med ZiPhone også stod det at hvis det tok over 10 min så måtte jeg stoppe prosessen og prøve igjen, det gjorde jeg, men PC-en klarer ikke registrere iphonen lenger, fordi den hvite skriften ikke går vekk ellerno,

 

den hvite skriften er oppe, det står: "IOIpodUSBDevice::gated_message cable is connected, starting stack

IOIpodUSBDevice:: StartIpodStack can't start! Need configuration"

 

hva kan jeg gjøre?

kan ikke gå ut av det heller

 

Koble fra usb kabelen, og hold inne både av/på kanppen og home knappen samtidig i 10 sec ca. da skal den resete seg.

Endret av marius883
Lenke til kommentar
har kjøpt iphone 8gb, skulle unlocke den med ZiPhone også stod det at hvis det tok over 10 min så måtte jeg stoppe prosessen og prøve igjen, det gjorde jeg, men PC-en klarer ikke registrere iphonen lenger, fordi den hvite skriften ikke går vekk ellerno,

 

den hvite skriften er oppe, det står: "IOIpodUSBDevice::gated_message cable is connected, starting stack

IOIpodUSBDevice:: StartIpodStack can't start! Need configuration"

 

hva kan jeg gjøre?

kan ikke gå ut av det heller

 

Koble fra usb kabelen, og hold inne både av/på kanppen og home knappen samtidig i 10 sec ca. da skal den resete seg.

 

Hvis ikke, så ta ut telefonen av docken. Deretter holder du home-knappen inne samtidig som du setter den i docken og holder knappen inne helt til den går i restore-mode.

Lenke til kommentar

Lå inn en bestilling på Iphone 16gb i forrige uke på AppleStore i USA. Har også opprettet addresse hos Jetcarrier. Leser om mange som ikke får gjennom sin ordere, men nå ser det ut som om ordren er på vei gjennom (etter 1. forsøk) Fulgte "oppskrift" som står på hjemmesiden til Jetcarrier. Så får vi se da om jeg får ett Trackingnummer over helga. :thumbup:

 

Apr 11, 2008 at 02:18 PM PDT - Order number W37275222 View order details Prepared for Shipment

Product Qty.

IPHONE 16GB-USA

Ships by: Apr 18 - Apr 22

Delivers by: Apr 22 - Apr 28

Lenke til kommentar
Kan man hacke en 16GB iPhone ?

Bare man hacker den følger det da med install(er).app ?

Og hvordan istallerer man install.app ?

PS: Er ikke verdens beste i engelsk...

Installer.app følger med på alle disse hackene. Hvis jeg var deg ville jeg brukt winpwn og en guide fra iClarified. Da slipper du å noen gang bekymre deg om iPhone hacking.

Guide for windows:

http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=957

 

Kan noen fortelle meg hvilken Source SSH app ligger i?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
har kjøpt iphone 8gb, skulle unlocke den med ZiPhone også stod det at hvis det tok over 10 min så måtte jeg stoppe prosessen og prøve igjen, det gjorde jeg, men PC-en klarer ikke registrere iphonen lenger, fordi den hvite skriften ikke går vekk ellerno,

 

den hvite skriften er oppe, det står: "IOIpodUSBDevice::gated_message cable is connected, starting stack

IOIpodUSBDevice:: StartIpodStack can't start! Need configuration"

 

hva kan jeg gjøre?

kan ikke gå ut av det heller

 

Koble fra usb kabelen, og hold inne både av/på kanppen og home knappen samtidig i 10 sec ca. da skal den resete seg.

 

 

yes, det funka :D den skrudde seg på og da var alt på norsk og mobilen funka som den skulla :D takker ;) jeg ambefaler ZiPhone!

Lenke til kommentar

Hei, har kjøpt Iphone 16gb fra finn.no

opplåst og med innlagt tastatur og frakt. Fikk jeg den for 4500 NOK

syns dere det er en grei pris på Iphone 16 gb i Norge?

 

I USA koster jo Iphone langt mere.. du betaler $399 for telefonen og to års binding med AT&T blir total prisen på $1838

Det er nesten 10 000 NOK... da begyner prisen og dra på for Iphone så kan vel si at 4500 NOK for fult fungerende Iphone er billig?

Lenke til kommentar
Hei, har kjøpt Iphone 16gb fra finn.no

opplåst og med innlagt tastatur og frakt. Fikk jeg den for 4500 NOK

syns dere det er en grei pris på Iphone 16 gb i Norge?

 

I USA koster jo Iphone langt mere.. du betaler $399 for telefonen og to års binding med AT&T blir total prisen på $1838

Det er nesten 10 000 NOK... da begyner prisen og dra på for Iphone så kan vel si at 4500 NOK for fult fungerende Iphone er billig?

Hvordan skulle du fått tak i en ny iPhone til 4500 om den hadde kostet 10 000 i USA? Du binder deg ikke til noe som helst når du kjøper telefonen, det er bare å ta den med hjem å låse den opp, den totale prisen blir $ 499 + eventuell tax.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...