Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan åpne iphone for anrop og sms? jeg får ikke opp noe anrop, men det kommer ubesvart anrop. Ser også at jeg har fått melding men får den ikke opp

Det skal ikke være nødvendig å åpne. Hvis du har 1.1.3 og brukt ZiPhone-guiden fra iphone.unlock.no skal den funke med en gang.

Lenke til kommentar

Åpne telefonen og ta ut det tynne SIM-kortet, putt i ditt vanlige SIM-kort fra den forrige mobilen din. Koble mobilen til PC/Mac og velg Restore i iTunes. Så laster du ned ZiPhone fra iphone.unlock.no og kjører den. Telefonen din er nå nyeste firmware og opplåst. iTunes vil bruke sikkerhetskopi-funksjonen sin til å legge tilbake alle meldinger og kontakter og musikken vil synkronisere på nytt

Lenke til kommentar
De to iPhone-trådene har blitt flettet til 1 stor tråd for oversiktlighetens skyld. Nå kan vi lettere følge med på diskusjonene våre ;)

Ikke for å være vanskelig eller noe slikt, men hvorfor skal frisyre lede denne tråden og ikke jeg? Det var jo tross alt jeg som startet denne tråden.

Lenke til kommentar

Jeg har fått med meg at jeg må slå av PIN-koden før jeg bruker sim-kortet mitt med iPhone. Siden jeg bruker onecall må jeg med min vanlige telefon taste 1 etterfulgt av PIN-koden for å få dekning i utlandet. Hvordan skal dette da gå? Noen som har erfaring med det?

(Ja, jeg er i utlandet nå)

På forhånd takk for svar.

 

Edit: Det er bare under oppgradering pin-kode skal være avslått, så dette skal nok gå bra :)

Endret av stail
Lenke til kommentar
oioi, det var jo ekstremt billig! trudde ikke det gikk jeg. Trenger jeg en sånn greie slik at den kan bruke norsk sim kort?

 

Jeg ville anbefalt Ebay. Uavhengig hvilken (FW og bootloader) iPhone du kjøper så slipper du å tenke på selve unlocking fordi alle iPhones kan unlockes nå. Som sagt så er det veldig enkelt å unlock, kun et knappetrykk slik som Scotty sier!

Endret av mesha
Lenke til kommentar
Tusen takk Blib. Lise04 legg til install.ifon.no på installer.app og installer skandinavisk telefonstøtte.

 

dessverre vet jeg ikke hva installer.app og dette er for noe.. huff.. så vanskelig dette ble. Den er jo låst opp for bruk, 1.1.2

var på ifon.no, men fikk ikke til å "laste" ned eller noe. Bare se på pakkene, hadde laget meg profil og alt..

Lenke til kommentar
Tusen takk Blib. Lise04 legg til install.ifon.no på installer.app og installer skandinavisk telefonstøtte.

 

dessverre vet jeg ikke hva installer.app og dette er for noe.. huff.. så vanskelig dette ble. Den er jo låst opp for bruk, 1.1.2

var på ifon.no, men fikk ikke til å "laste" ned eller noe. Bare se på pakkene, hadde laget meg profil og alt..

På "skrivebordet" på ifonen din skal det være et program som heter "Installer", dobbeltklikk der, så velger du sources og legger til install.ifon.no (du må være tilkoblet Wi-Fi, trådløst internett). Deretter velger du install og så Ifon 1.1.2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...