Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Touchpad-programmet var bare maksimalt rått :)

 

Perfekt for presentasjoner etc. Har konfigurert Ad-Hoc-tilkobling mellom PC-en og iPhone på Windows Server 2008, og det funker knall. Bruker for øvrig Tight VNC.

 

Eneste jeg ikke helt ble klok på var simuleringen av høyre mustast. Pekeren hadde en tendens til å hoppe mye.

Lenke til kommentar

Noen spesielle steder i USA nekter å selge uten abb. i butikken. Deriblant Seattle. De fleeste i USA og andre land selger uten abb. i butikken, men krever at du binder deg til et abb. når du kommer hjem og kobler til iTunes. Det er dette man nettop ikke gjør, men låser den opp istedet.

 

For å bruke den i Norge og resten av verden må du låse den opp. Finnes mange linker til enkle guider rundt omkring i denne tråden : )

 

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Noen som vet åssen jeg får norsk tastatur på iphonen? æøå

 

Legg til install.ifon.no i Sources på Installer hvis du ikke allerede har gjort det. Installer så MobileEnhancer og deretter Norsk tastatur. Reboot telefonen. Gå så inn på Instillinger -> Generelt -> Internasjonalt -> Tastatur -> Velg russisk.

Russisk? Det er ikke et alternativ engang.

Eneste som er under keyboards er engelsk, engelsk(uk), fransk, tysk og italiensk.

(etter å ha gjort det du forklarte selvførgelig)

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Husk at iPhone er låst nå og de nye med firmware 1.1.1 foreløpig ikke kan låses opp og brukes her i Norge. ;)

 

Det er i hovedsak to steder du kan få tak i en iPhone fra. Apple.com og bruke Jetcarrier til å frakte den til Norge med (må da berenge 25% mva i tillegg til hva Jetcarrier skal ha) eller så har du Ebay.com. Ebay brukte jeg selv og det gikk fint, men mye rart der så viktig at man finner en særiøs selger med 1000+ positive karakterer og PayPal-dekning er heller ikke dumt.

 

Hvordan fungere jetcarrier? Hva er det forno?

Hjelp meg!!

Lenke til kommentar

HJELP:

Pappa kjøpte min iphone i usa hos noen som låste den opp. Fikk med et sånt tynt simkort, og måtte kutte av mitt så det passet. Pinkoden og alt passet, og det kommer opp "telenor" øverst til venstre. Men ved siden av det står det en E. Hva betyr det? Har søkt meg i hjæl på internett nå, finner ingen forklaring. Og hvis jeg trykker på sms eller phone, lukker den seg etter 1 sek. Når noen ringer kommer en liten "blomst" frem, akkurat som den jobber men mottar ikke anropet. Da personen legger på står det et rødt 1 tall der. Men hver gang jeg trykker på "phon" for å se hvem som har ringt, åpner bare nr. tastaturet og så lukker den seg igjen(går tilbake til home) etter 1 sek. Har ikke hadd mitt sim kort i lenge, kanskje bare 2 timer tilsammen..

 

Vær så snill å hjelp meg... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...