Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

cgsimons,ser ut som det er du som selger på den sida.Trodde det ikke var lov med annonsering på forumet.Du bor i uk og nicket ditt er samme som mail på sida di.

 

par ting jeg lurer på:

 

1."Apples internasjonale iPhone garanti følger med (1 år)".

 

På apple uk står det "iPhone comes with one year of hardware repair service coverage and up to 18 months of technical support during the time your wireless agreement remains active with O2."

 

Etter hva jeg oppfatter,så får man ikke garanti siden norske kunder ikke har O2.Og man får ikke garanti hvis man hacker?

 

2."Hvis du må betale moms på forsendingen, vil jeg refundere dette. Hvis du kan fremlegge bevis."

 

Du har .no domene(registrert firma),da skal vel kunden betale mva?Hvorfor blir mva refundert fra deg?Og får kjøperne 2 år reklamsajon?

 

3.litt villedende å tilby norsk versjon av iphone da det ikke finnes norsk iphone.du må forandre navnet.

 

Litt morsom at du selger iphone og utfører murpus,oppussing osv på samme side. http://www.oddjobs.no/

Lenke til kommentar

iTunes er ikke det beste programmet naj, men har du prøvd å krysse av "Manually managa music and video" så er det bare til å dra sanger over på iPhonen.

 

Video:http://video.aol.com/video-detail/manually...ipod/1368939864

 

Du kan jo også prøve MediaMonkey sin løsning, men den er forsatt i beta tror jeg. Linken til programmet finner du enten lenger opp i tråden eller ei side bak.

Lenke til kommentar

http://www.iphonehacks.com/2008/02/iphone-touchpad.html#more

 

 

Styr musen til PCen ved å bruke touchen på iPhone. Du kobler iPhone til pcen via VNC server. GENIALT! Jeg har faktisk ventet på en slik app;P. Veldig greit å bruke hvis man har for eksempel Media PC.

 

 

Edit: Glømte å nevne at det er også tastatur på selve programmet!

Endret av mesha
Lenke til kommentar
Noen som har problemer med at dersom du svarer en samtale mens du bruker headphones, så vil neste samtale du tar UTEN headphones ikke fungere? Dvs ingen lyd for deg eller mottaker.

 

Har ikke opplevd det problemet.

 

LongseN: Har du lastet ned "Internasjonal" pakken fra ifon?

Vis ikke. Legg til http://install.ifon.no i sources

 

Jepp, eller jeg kjøpte den ferdig åpnet med norsk tastatur inkludert æ, ø og å.. men av en eller annen grunn så forsvant æ, ø og å.. Ser på sources at iFon - iPhone på norsk ligger der.. men har fremdeles ikke æ, ø og å.. hvordan får jeg det tilbake da? må jeg slette den og gjøre det på nytt el, er det noen snarveier?

Lenke til kommentar
Noen som har problemer med at dersom du svarer en samtale mens du bruker headphones, så vil neste samtale du tar UTEN headphones ikke fungere? Dvs ingen lyd for deg eller mottaker.

 

Har opplevd noe liknende, og årsaken til problemet er at telefonen noen ganger "henger" seg opp i headset-modus. For å løse det må du ta inn og ut headset-et et par ganger, så skal det fungere greit igjen.

Lenke til kommentar

Finn den sangen som ligger i musikkbiblioteket ditt som du vil bruke som ringetone.

Høyreklikk -> info -> valg -> velg at teksten skal vare i 30 sekunder.

 

Så høyreklikker du på samme sang som du satt ned tia på, velger konverter til AAC.

iTunes vil da lage en kopi av sangen, dra denne sangen ut til skrivebordet.

Her er det viktig at du har valgt på mappealternativer at du får filetternavnet på filer.

 

Filnavnet på fila du dro ut vil være .m4a

Dette endrer du til .m4r

Ikonet vil nå endre seg, så er det bare å dobbelklikke på ikonet, og sangen på 30 sek. vil legge seg i ringetone-albumet ditt i iTunes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...