Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe mulighet for å få helt tom skjermsparer som f.eks SE sine mobiler har? Istedenfor den lille stripa med dato og klokkeslett...

Skrevet

Nei. Ikke på andres heller. Skanneren leter bare etter trådløse nettverk, og det er ingen tellerskritt-belastning av bruken av slike. Det er riktignok de som skal ha penger for bruken av sitt aksesspunkt, men da betaler man i forkant og får ikke koblet seg på ellers.

Skrevet

Hei!

Noen som har prøvd (og fått til) JoikuSpot på N82?

Bruker endel mobilt bredbånd og hadde jo vert greit å kunne dele det på et par pcer :)

Har installert det men finner ikke noe WLAN når jeg søker med laptopen..

Skrevet
A-Dawg:

Bruk Opera Mini: http://www.operamini.com

Finner ikke N82 i listen over telefonmodeller. Kan jeg velge en annen modell, eller må man gå for en "generic version"?

Bare gå inn på operamini.com i nettleseren på mobilen. Så kan du laste ned derfra og installere på mobilen direkte.

Skrevet (endret)

Jess!! :D Da har jeg endelig skrapt sammen nok penger og bestilt N82. Regner med at pakken kommer i løpet av morgendagen. Er det noen tips eller triks jeg burde vite om? Gleder meg veldig

anders! :)

Endret av anders!
Skrevet

Hei!

Hvordan er byggekvaliteten og batterilevetiden på denne?

Får nemlig lønn imorgen, så da blir det ny telefon og denne ser ut til å dekke mine behov :thumbup:

Og hva er forskjellen på den grå/titanium-versjonen og den vanlige svarte?

Skrevet
Er det noen plass jeg får kjøpt nytt deksel til N82'en? Har klønet det til og svidd den litt :S

Lurer på det samme! En kamerat av meg trenger nytt display, altså selve skjermen. Er det mulig å få kjøpt nytt sånn?

Skrevet

Hm, interessant.. Der kan man kjøpe sorte deler. Er det bekreftet av noen at den sorte knirker mindre i tastene? Isåfall frister det med sort knappmodul.

Skrevet (endret)

Det virker som de fleste tar betalt for programmer til S60 nå. Jeg savnet stoppeklokke og lastet ned en som heter Handy Clock gratis. Her er en side med oversikt over gratisprogrammer: Free Software for Series 60.

Jeg har også installert en Utforsker som kan lage skjulte mapper; Y-browser. Ting som legges i skjulte mapper (f. eks. bilder) vises ikke når man blar i mobilen på vanlig måte. Y-browser ligner veldig på Windows Utforsker. Jeg har ganske enkelt laget en mappe som jeg har kalt "Skjult mappe" og gitt den attributten Skjult (alt foregår på norsk). Mappen vises ikke under vanlig Filbehandling. Ikonet til Y-browser har jeg lagt under menyen Verktøy - sammen med Filbehandling.

Endret av UllForEver
Skrevet
jeg blir ganske imponert over folks manglende evne til forum- og google-søk...

Det er det som er så flott med dedikerte tråder som denne hvor man egentlig spør om andres erfaringer fremfor å søke etter noe spesifikt på det ufantlig store internettet.

Skrevet

Jeg har en N82 men Nokia PC-Suite sin bildesynk finner ikke bildene som jeg tar med kameraet og overfører bare de som sendes eller mottas på mms. Noen som har peiling på hva som må gjøres ??

Mvh

Rolf JF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...