christian1986 Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Noen andre enn meg som har fått de til å sende maskinen i posten og faktisk har fått sporingsnummer i dag? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Du skulle brukt angreretten din bare. Da hadde du fått pengene tilbake og ikke noe mer rabalder enn det. De sjekker vel konsoller før du får penger igjen på angreretten? Ville uansett ikke fått en PS3 i det hele tatt da. Betaler heller 4700~ for denne pakken her enn rundt 4000 for en 40gb, som jeg uansett ikke ville fått noe tidligere. Kan jo godt hende at dette er et ikke helt ukjent problem, og at de tror meg når jeg sier at jeg ikke engang rørte maskinen under oppdatering. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Noen andre enn meg som har fått de til å sende maskinen i posten og faktisk har fått sporingsnummer i dag? bump Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Slapp av da. Folk har vel andre ting å gjøre på nå før jul enn å sitte her å svare 24/7 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Det kom jo fra rett kjeft Diesel_. Han har hvertfall ventet en stund forhold til deg da, bumpingen din var på under 3 timer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) .......... Endret 23. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Off-topic: Diesel_, det skal holdes en saklig tone i dette forumet. Christian1986 har rett til support, slik alle andre har. Banning er heller ikke lov. On-topic: Christian1986, har du kontaktet Elprice? Råder deg til å gjøre det, de vil nok gi deg et svar på ditt spørsmål bedre enn oss her på forumet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Bare virker som det er noen folk her inne på forumet som sitter å veeenter på at folk skal si noe som kan brukes mot dem på en elr annen måte. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Off-topic: Diesel_, det skal holdes en saklig tone i dette forumet. Christian1986 har rett til support, slik alle andre har. Banning er heller ikke lov. On-topic: Christian1986, har du kontaktet Elprice? Råder deg til å gjøre det, de vil nok gi deg et svar på ditt spørsmål bedre enn oss her på forumet. Hadde lyst til å si det samme. Har ventet lenge nå .. Jupp, har prøvd å snakke med elprice, men får ikke svar på mail/telefon. Virker som om de har utsatt sendingen til over jul ... Var derfor jeg prøvde her. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Hva var det du hadde ventet lenge på? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Hva var det du hadde ventet lenge på? Å få den? Trodde det lå i kortene Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Off-topic: Diesel_, det skal holdes en saklig tone i dette forumet. Christian1986 har rett til support, slik alle andre har. Banning er heller ikke lov. On-topic: Christian1986, har du kontaktet Elprice? Råder deg til å gjøre det, de vil nok gi deg et svar på ditt spørsmål bedre enn oss her på forumet. Hadde lyst til å si det samme. Har ventet lenge nå .. Tenkte det var noe annet du hadde hatt lyst til å si lenge eg.... Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Off-topic: Diesel_, det skal holdes en saklig tone i dette forumet. Christian1986 har rett til support, slik alle andre har. Banning er heller ikke lov. On-topic: Christian1986, har du kontaktet Elprice? Råder deg til å gjøre det, de vil nok gi deg et svar på ditt spørsmål bedre enn oss her på forumet. Hadde lyst til å si det samme. Har ventet lenge nå .. Tenkte det var noe annet du hadde hatt lyst til å si lenge eg.... Ok, ser at dette blir veldig off-topic, men la gå. Har du hatt en dårlig dag eller? Prøver bare å få litt informasjon.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Eg har ingen dårlig dag,men er enkelte andre her som kun er ute etter å gjør andre pissed med sin bedrevitenhet og arroganse. Men nok off topic nå Lenke til kommentar
kdog Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Så det er ikke arroganse å gni det inn til ventende elprice-kunder at man har handlet røkla fra USA? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Viss du ser på det som arroganse å poste ett bilde så. Edit_Leif Endret 25. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Har jeg forstått det riktig, så har vel alle 60GB-kjøpere med få unntak fått maskinen til Jul? Jeg fikk i alle fall min i god tid. Kanskje lettere utenom storbyene, for jeg fikk lett byttet spillene mot Uncharted og Assasin's Lenke til kommentar
Innos Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 jeg fikk lett byttet spillene mot Uncharted og Assasin's Wut? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 jeg fikk lett byttet spillene mot Uncharted og Assasin's Wut? Wut, what? Motorstorm og Fall of Man, som begge hadde gyldig strekkode og plastikk rundt? Leste i alle fall at enkelte her hadde fått nei, kanskje fordi de hadde mer enn nok av de to spillene. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Hvordan klarte du å bytte dem uten kvittering? Og du måtte vel ut med en god del fra egen lomme for å få Uncharted og Assasin's Creed? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå