Gå til innhold

VG slakter Lair


ØysteinT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hihi :)

 

Kunne kanskje ha gitt det en 2'er for å forebeholde 1'erene til ting som sugde enda værre (Big Rigs - Over the road racing, eller hva nå det spillet heter..

). Men av det jeg har hørt så er det ikke så langt fra sannheten.

 

Regner med det er en grunn til at vi ikke har fått en demo av det, selv om så mange har bedt om det.

Lenke til kommentar

Lol, verdens mest oppskrytte spill kanskje?

Tror dette gir en god lærepenge "ikke hør på Sony, prøv det selv"

De har skrytt på Lair og Heavenly Sword slik at du skulle tro det var verdens beste spill. Ingen av dem stemte.

 

Men i Motorstorm sitt tilfelle stemte skryten med produktet, så vi får se med Killzone 2 da, kan hende det blir møkkadårlig, hvem vet.

Lenke til kommentar
Ville du ikke syntes det var enda merkeligere om Sony gikk ut å advarte folk mot å kjøpe et spill siden det var så dårlig??

Er vel vanlig for firmaene å skrytre hemningsløst av alle produktene sine, tror ikke dette gjelder bare Sony.

 

Annmeldelsen var jo lovlig sen, men spillet har tydeligvis ikke blitt mye bedre siden sist :p

 

Det kommer vel ut i Norge først i disse tider, gjør det ikke?

Lenke til kommentar
Ville du ikke syntes det var enda merkeligere om Sony gikk ut å advarte folk mot å kjøpe et spill siden det var så dårlig??

Det jeg syntes er merkelig er hvor lite de skryter av tredjeparts titler som er mye bedre enn deres egne. Verste av alt var at når Heavenly Sword faktisk kom ut så var det null oppmerksomhet fra Sony i det hele tatt. De hadde nemlig reklamert for spillet 2 år i forveien, så det holdt vel det eller?

Lenke til kommentar
Hvis spillet virkelig er så dårlig som VG sier, orker ikke jeg å betale 599,- for det spillet!

Blir jo en smakssak, og et spørsmål om man behersker kontrollene. Selv bestilte jeg det fra vgp.ca for 450kr og mener det var verdt hver krone. Spillet har noen feil og irriterende elementer, men alt i alt syns jeg det var et greit spill og faktisk en av de mer originale spilloplevelsene jeg har hatt dette året.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Var voldsomt til slakt da, hadde jo bestilling på spillet under amazon.co.uk sin feilprising i sin tid, men den blei jo trukket tilbake. Spørst jo likevel om eg hadde funnet noe glede i denne tittelen. Har tross alt vert eit jævlig kjør med spill konstant de siste månedene.

 

Dagbaldet er litt mildere i sin dom, og gir spillet terningkast 2;

 

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/09/517760.html

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...