Gå til innhold

Omtale av Ratchet & Clank: Tools of Destruction (PS3)


Anbefalte innlegg

Nå var det vel sånn at Halo 3 hadde "to" karakterer da. En 9/10 og en 7/10. Å kalle Halo 3 en middelmådighet er ikke smart. Det og CoD4 er de beste MP spillene til en konsoll noensinne laget

 

Er så lei av fanboys for tiden at jeg spyr.

 

Heh, først presterer du å si at det ikke er smart å ikke være enig med deg, og så proklamerer du at du er lei av fanboys? Heldigvis er Halo langt fra det beste MP-spillet laget til konsoll.

 

Ellers tviler jeg på gamer har noen konsollpreferanser, men det kan kanskje virke som amelderen har noen spilltyepreferanser? (forsåvidt ikke noe galt med det i seg selv det har vel de fleste), iogmed at feks Halo2 til PC får såvidt god karakter, mens andre spill får noe mindre gode karakterer. Evt er det kanskje bare slik at det er pga mine FPS-preferanser at jeg er mer kritisk til FPSer. Hvem vet.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@heanwi: Nei, Daxter er en "precursor", Ratchet er en "Lombax" og er en tre-fire ganger høyere enn Daxter.

 

Når det gjelder høye karakterer, ser man ofte at det er de spillene med enorme forventnigner som får dem. Har prøvd Halo på PC, og syntes ikke det var mer enn greit og at han blå flyvende kula var artig.

 

Muligens dere på Gamer kunne vennlig be de dere får spillene av om å får til alle plattformer slik at dere kan sammenligne dem.

 

Og om dere vil se et virkelig Halo 3-review: http://www.escapistmagazine.com/articles/v...ctuation-Halo-3

Lenke til kommentar

Problematikken rundt å anmelde multiplattformspill ser vi helt klart. Det ideelle er selvsagt å anmelde på tvers av alle formater, men det er ikke alltid like enkelt å skaffe til veie så mye, og det er heller ikke slik at alle våre skribenter eier alle relevante systemer.

 

Dessverre.

 

Men verken dette, eller Halo 3-anmeldelsen hos Zero Puncation, har noe som helst med Ratchet & Clank-anmeldelsen vår å gjøre. Videre debatt om dette passer derfor bedre i en annen tråd/kategori, for eksempel under Tilbakemeldinger til Gamer.no

 

Flere innlegg om disse tingene, i denne tråden, blir fjernet uten videre advarsel.

Lenke til kommentar
Heh, først presterer du å si at det ikke er smart å ikke være enig med deg, og så proklamerer du at du er lei av fanboys? Heldigvis er Halo langt fra det beste MP-spillet laget til konsoll.

Nevn en liste med spill med langt bedre MP da, supermod.

Poengløst å bare si noe sånt bare for å si det.

Lenke til kommentar
Heh, først presterer du å si at det ikke er smart å ikke være enig med deg, og så proklamerer du at du er lei av fanboys? Heldigvis er Halo langt fra det beste MP-spillet laget til konsoll.

Nevn en liste med spill med langt bedre MP da, supermod.

Poengløst å bare si noe sånt bare for å si det.

Jeg kan nevne 5 som jeg personlig spiller til min playstation 2, jeg kan komme med utallig andre eksempler om det er behov.

 

Buzz

Burnout

Tekken

Street Figheter

Dancing Stage.

 

AtW

Lenke til kommentar

Synes det er blitt en dårlig trend blant spill-anmeldere å gi dårlige karakterer til spill som ikke revolusjonerer spill-verden. Hvorfor må et spill på død og liv være nyskapende? Var Command & Conquer nyskapende? Neppe. Man hadde Dune 2 før det som var nøyaktig det samme spillet. Command & Conquer var en naturlig videreføring av sjangeren, med friskere grafikk og mer valuta for penga. Det fikk hundre oppfølgere som også var glimrende, men nyskapende var de aldri.

 

Poenget mitt er at et spill ikke er dårlig fordi om det ikke er Super Mario Galaxy. Jeg har aldri spilt Ratchet & Clank før, men det er det første spillet som har gitt meg følelsen av at det ikke var bortkasta å kjøpe PS3. Det er rett og slett et skikkelig underholdende spill med ypperlig grafikk, humor og handling.

 

9/10

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spilt et eneste ratchet and clank spill, men jeg synes absolutt dette fortjener en 8-er. Det er meget variert og utrolig mange bra våpen! Man har også mye forskjellig gameplay i bildet. Her er det små gåter som må løses, man bruker sixaxis-kontrollen til helt fantastiske ting, det er plattformelementer, action-elementer og mye mer. All variasjonen gjorde at sånne småting som å hoppe fram og tilbake og dodge kuler og hull på de railgreiene ble veldig savnet gjennom hele spillet. De hadde småspill som var utrolig gjennomførte og en historie som bandt alt sammen veldig bra. Humoren var ikke noe jeg likte så veldig godt, men jeg smilte da litt innimellom. Nei, jeg personlig gir dette en 9-er.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...