Gå til innhold

Hvilke spill skal dere ha i november-desember?


marius90

Anbefalte innlegg

Hei, som alle vet så kommer det utrolig mye bra spill rundt disse tider og jeg er vel egentlig bare litt nysgjerrig på hvilke spill dere sitter å gleder dere til? Og hvilke spill dere kanskje til nød skal ofre for å få spilt de dere venter mest på. Begrunn gjerne hvorfor. ;)

 

Skal selv ha ihvertfal disse iløpet av november: Asassins creed, Mario galaxy, og Mass effect.

Også venter jeg heller med Cod4, Kane & Lynch, Crysis, og Blacksite area 51.

Endret av marius90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mario Galaxy - Definitivt. Er ingen stor fan av 3D-plattformspill, men alle verdens anmeldere tar neppe feil.

Call of Duty 4 - Ganske sikkert. Tittelen har overrasket meg positivt siden E3.

Crysis - Trolig. Er nødt å oppgradere for flere tusen dog, så vil nok vente litt.

Mass Effect - Kanskje. Må se an anmeldelsene her. Er ingen stor RPG-fan, men likte KOTOR svært godt.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Crysis - PC-en har blitt rustet opp i hele år for denne tittelen, så her er det ingen tvil om at dette skal skaffes.

 

Mario Galaxy - Dette spillet virker fantastisk og må nok inn i spillhylla

 

Call Of duty 4 - Demoen var ganske så stillig, og kjørt meget bra med full grafikk på PC-en, så dette må nok skaffes etterhvert.

 

Hadde jeg hatt Xbox 360, så skulle det blitt Assasins creed. Får klare meg med å spille det hos noen venner. :)

Lenke til kommentar
Hei, som alle vet så kommer det utrolig mye bra spill rundt disse tider og jeg er vel egentlig bare litt nysgjerrig på hvilke spill dere sitter å gleder dere til? Og hvilke spill dere kanskje til nød skal ofre for å få spilt de dere venter mest på. Begrunn gjerne hvorfor. ;)

 

Skal selv ha ihvertfal disse iløpet av november: Asassins creed, Mario galaxy, og Mass effect.

Også venter jeg heller med Cod4, Kane & Lynch, Crysis, og Blacksite area 51.

 

Har kjøpt COD4 denne måneden. Skal kjøpe Mario Galaxy, i tillegg til Guitar hero 3. Uncharted og Ratchet også sannsynligvis, men først må jeg få meg PS3 :p

Skipper Crysis, Assassin og Mass Effect for øyeblikket.. Mass Effect er jeg sikker på å plukke opp senere, men holder fortsatt på med "the witcher" og det nytter ikke med to RPGer på en gang. Og Witcher skal fullføres.

 

I tillegg har jeg Metroid 3 og Super Paper Mario å fullføre :ph34r:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Sitter nå å spiller Stranglehold, Ratchet & Clank og Call of Duty 4. Assassins Creed detter ned i postkassen i neste uke sammen med Need for Speed Pro Street og uken etter det igjen kommer vel Uncharted. Så man får mye å gjøre ;)

 

Ja, og CRYSIS detter ned i postkassen i dag!

 

EDIT: Guitar Hero 3 og Singstar glemte jeg jo :p

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...