Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns de skulle ha droppet hele greia, for så å kjøre dette salget når den var stabil igjen. Å holde på sånn som nå (fikse problemet, mens dritmange presser på serveren) er jo ikke lett :p

Enig, jeg ble bare sur og ga opp. Ikke fant jeg ut hva opplegget var heller. Er det meningen man skulle kunne klikke på de store annonsene og se gode tilbud som vanlig, eller måtte man grave rundt på alle undersidene for å prøve å finne dem? Det gikk ikke å klikke på annonsene for meg, ihvertfall.

Lenke til kommentar

Er nok en fordel at de kjører slik 24 timers prisfest når som de driver på å feilsøker. Folk som tåler litt ustabilitet får handlet til gode priser + at de som feilsøker systemet kan sitte å overvåke i realtime og kjøre ut så mye rapporter og feil logger de bare orker underveis. Dette gjør at de etter prisfesten får data å søke igjennom for å finne ut hvor skoen trykker på.

 

Tross at Netshop har kjørt ganske mye slike timesalg og andre happenings og flere ganger hatt problemer. Nå har de kanskje muligheten til å permanent bedre på problemstillingen grunnet at de får feilsøkt over lengre tid + som nevnt i en real-time bruk. Ofte så vil ikke "syntetisk" feilsøking i ett labmiljø fungere som en ekte test, for det er vi som er de "ekte testerene". :)

 

Så kanskje neste gang de kjører happening så går ting mye bedre? Tiden får vise. Gleder meg uannsett jeg til neste gang. :)

Lenke til kommentar

Frustrerende å prøve å lete etter gode priser når det går sååå sakte.. Men fikk nå bestill noe til slutt :)

 

28788 ASUS GeForce 8800GT 512MB PCI Ex2.0

27308 bZerk kabinett, Acryl, Transparent

24538 AMD Athlon 64 X2 6000+ 3,0 Ghz BOXED

24200 Asus M2N-E SLI nForce 500 SLI AM2

21314 MIST vifte, 120x120x25mm

Kabelstrømper, Kit, Sort 1

Lenke til kommentar

Da var det over og jeg fikk en macgyver bestilling :p

 

 

24767 Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7170S sort 1 172,- 172,-

15506 Vantec EZ Swap SATA Harddiskskuff, sort 2 57,- 114,-

10221 Patchkabel UTP CAT6 3,0m 1 12,- 12,-

 

xelA: Er nok bare at den automatisk starter omigjen ikke noe mer, blir nok fjernet ;)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Da var det over og jeg fikk en macgyver bestilling :p

 

 

24767 Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7170S sort 1 172,- 172,-

15506 Vantec EZ Swap SATA Harddiskskuff, sort 2 57,- 114,-

10221 Patchkabel UTP CAT6 3,0m 1 12,- 12,-

 

xelA: Er nok bare at den automatisk starter omigjen ikke noe mer, blir nok fjernet ;)

 

Jeg vet det.. Var bare litt ironi :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...