Gå til innhold

Hvilke brukere kunne dere ønsket dere som moderator


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må tilstå at i mitt hode så er både Bruktbilen og L4r5 moderator. Jeg blir like sjokket hver gang jeg ser ordet "Bruker" stå under nicket deres. De er jo begge aktive rundtomkring, men ikke umenneskelig saklige.

 

Det er en del andre folk jeg gjerne skulle sett som moderatorer også, men jeg orker ikke begynne å ramse opp. :p

Lenke til kommentar

Det er langt lettere å lage en liste over hvilke av de nåværende moderatorer som burde blitt skiftet ut pga kvalmende selvhøytidelighet og maktmisbruk. Dessverre ville en tråd omhandlende det temaet blitt fjernet momentant.

 

Jeg må si jeg synes det er litt skummelt at så mange ønsker seg "morrobrukerne" som moderatorer. De som slenger ut noen godt uttenkte vittige kommentarer, men ellers ikke bidrar med annet enn piss. Det som skremmer mer er at disse alt finnes innen moderatorteamet.

 

Mine ønsker

Eplefe: alltid gode innlegg, flink til å formulere seg, rettferdig og snill. Dessuten er hu ikke redd for å bli uglesett om hu sier sine egne meninger og gjør ting på eget vis.

 

Aidskake: Snill, vittig og omtenksom. Velformulert, smart og rettferdig av seg.

 

Bazukh: En god kombinasjon av de over.

 

I tillegg til alt dette er alle tre aktive som bare det.

Lenke til kommentar
Det skremmer meg at du mener at tre personer fra din indre vennekrets er de best egnede moderatorene på Diskusjon.no per nu, samtlige med veldig kort fartstid og bidrag nærmest utelukkende i OT-baren.

Nå tok jeg et nøytralt standpunkt da jeg skrev disse brukerne, og jeg tror faktisk de kunne gjort gode jobber som moderatorer. Det finnes andre jeg gjerne ville hatt i teamet også, men dessverre er flere av disse ganske lite aktive.

 

PencliCase kan være et eksempel, han skriver alltid gode innlegg spekket med humor, noe som gjør at alle kommer godt ut av diskusjoner, ikke bare han. Slike trenger vi flere av, gjerne i litt framtredende roller. Det er for mye "du er dum, jeg er smart"-"humor" på dette forumet. Humoren til PC er litt mer uskyldig av seg, den gjør ikke skade.

Lenke til kommentar
Det skremmer meg at du mener at tre personer fra din indre vennekrets er de best egnede moderatorene på Diskusjon.no per nu, samtlige med veldig kort fartstid og bidrag nærmest utelukkende i OT-baren.

Nå tok jeg et nøytralt standpunkt da jeg skrev disse brukerne.

Det tror jeg ikke du klarer å overtale noen til å tro.

--

PencilCase har lenge vært favoritten min, sammen med newfag og cupgirl (LarsP & Glint, respectively). Hvorvidt de er interesserte er en annen sak, men vi trenger flere mods som ikke er så A4 og grå. Det er selvfølgelig også noen brukere jeg liker som hadde kanskje gjort en god jobb, og kanskje gått på en banningspree, og da tar jeg ingen sjanser ved å stå bak dem som kandidater.

 

Jeg setter ihvertfall pris på at de som har blitt valgt i det siste har lang fartstid, slik at man får bygget opp et skikkelig inntrykk og flere vet hvem de er.

Lenke til kommentar

Denne tråden gikk litt av sporet. Jeg stenger den en liten stund, og så splitter jeg diskusjonen om vi trenger flere jenter i modteamet ut som en egen tråd, og så kan denne fortsette med sitt opprinnelige emne... :cool:

 

Edit: Og da er Melismas spørsmål og svarene på dette flyttet til denne tråden: Trenger vi flere jenter som moderatorer på forumet?

 

Denne åpnes igjen for svar på det opprinnelige emnet: Hvilke brukere kunne dere ønsket dere som moderator?

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Det tror jeg ikke du klarer å overtale noen til å tro.

Godt det er ravende likegyldig for meg hva du mener i denne sammenheng. Dette er ingen nominasjonstråd. Jeg gidder da ikke ramse opp folk i en tråd som denne, kun fordi de er venner av meg. Jeg ganger ca. null og niks på slikt, spesielt da denne tråden kun er skrift og tull, intet av viktighet. Jeg tror forumstyret gir fint faen i hvem som er mest populære blant brukerne når de finner moderatorer. Jeg håper ihvertfall det.

 

Men jeg skjønner hvor du kommer fra, det er mange som skribler ned de brukere som kommer med artige kommentarer til alt mulig, og tror humor = gode moderatorer. Du er nevnt selv et par ganger for eksempel. De tre jeg nevnte tror jeg faktisk ville gjort et bra stykke arbeid om de havnet i modteamet. Men om det skjer, burde det ikke skje nå. Det er alt for tidlig. Men igjen. Heilage var ikke medlem så lenge før han fikk modstilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...