Gå til innhold

Hvilke brukere kunne dere ønsket dere som moderator


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper egentlig ikke noen av dem jeg syntes kunne ha passet som moderator blir det. Med en gang noen blir moderator her så forsvinner de vittige kommentarene og man går inn i en grøt av likegyldighet og svada svar. Folk har rett å slett blitt kjedligere etter de har fått tittelen. :roll:

Godt poeng, egentlig. Det finnes en del brukere som ikke er stort annet enn morsomme kommentarer som alltid er litt på grensen, og da passer ikke de helt som mod. Det er heldigvis en del saklige, morsomme personer her (PencilCase er fortsatt det beste eksempelet) som jeg tror kunne klart å holde stilen, mens det er fullt mulig at Ivers ender opp pisket beyond recognition og kun poster bilder av kittycats.

Lenke til kommentar
Det er langt lettere å lage en liste over hvilke av de nåværende moderatorer som burde blitt skiftet ut pga kvalmende selvhøytidelighet og maktmisbruk. Dessverre ville en tråd omhandlende det temaet blitt fjernet momentant.

 

Jeg må si jeg synes det er litt skummelt at så mange ønsker seg "morrobrukerne" som moderatorer. De som slenger ut noen godt uttenkte vittige kommentarer, men ellers ikke bidrar med annet enn piss. Det som skremmer mer er at disse alt finnes innen moderatorteamet.

 

Mine ønsker

Eplefe: alltid gode innlegg, flink til å formulere seg, rettferdig og snill. Dessuten er hu ikke redd for å bli uglesett om hu sier sine egne meninger og gjør ting på eget vis.

 

Aidskake: Snill, vittig og omtenksom. Velformulert, smart og rettferdig av seg.

 

Bazukh: En god kombinasjon av de over.

 

I tillegg til alt dette er alle tre aktive som bare det.

 

Tenkte lenge der.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...