Gå til innhold

To musikkasvpelingar samstundes.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Eg skal settja opp eit system med to standard Creativs PCI lydkort for avspeling av musikk der ein skal kunne spele av to songar samstundes.

 

Det vil vere Windows XP på maskina.

 

Eg har all hardware, men lurer på kva program ein kan nytta. Eg likar iTunes, men tviler eigentleg på om iTunes vil kjøre to program parallelt.

 

Det som er viktig er at det må vere enkelt å katalogisere MP3ane, og minst like enkelt å spele av. Dette er sidan eg på ingen må har lyst til å måtte stå å spele musikken heile tida.

 

Er det noko info dykk tykkjer manglar får dykk skrike ut.

Endret av Sevald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har BARE brukt WinAmp siden jeg begynte med MP3'er i 1997, og er strålende fornøyd. Kanskje du skulle gi den nye versjonen 5.5 en sjanse?

 

Vet også at det tidligere har funnets plug-ins som gjør at du kan fade mellom de ulike åpne spillerene noe som virker som noe du kan tenke deg...

Lenke til kommentar

Kvifor skulle eg eigentleg ha to lydkort dersom eg vil at sangane skal miksast frå maskina? JA, eg vil at de i skal spelast på kvart sitt lydkort!

 

To maskiner er uaktuelt, og eg veit det er mogleg å få det til. Fade mellom sangane er bortkasta.

 

Det einaste eg vil er at ein kan setja på ei sang på kvart av lydkorta, ikkje meir og ikkje mindre.

Lenke til kommentar
Kvifor skulle eg eigentleg ha to lydkort dersom eg vil at sangane skal miksast frå maskina? JA, eg vil at de i skal spelast på kvart sitt lydkort!

 

To maskiner er uaktuelt, og eg veit det er mogleg å få det til. Fade mellom sangane er bortkasta.

 

Det einaste eg vil er at ein kan setja på ei sang på kvart av lydkorta, ikkje meir og ikkje mindre.

Og det er lettest å åpnnå ved å bruke flere forskjellige programmer. Men les mastiff sin bilpcguide, han brukte et program som kan gjøre det for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...