Gå til innhold

Hva syns du om Hellgate London?


Anbefalte innlegg

www.eu.hellgatelondon.com og www.hellgatelondon.com er to forskjellige sider.

din eu account funker ikke på us siden og vice versa.

 

vi forholder oss til eu siden :)

Yay! Det funka bedre. Visste ikke at det eksisterte noen EU side :D

 

står det ikke noe om det i manualen din eller noe sånt?

syns FSS ikke er flinke nok til å gi ut rikitig informasjon.

men nå det er sagt, så er det jo deres "første" spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de har addet en /stuck kommando, så om du setter deg fast, skriv kommandoen for å komme på starten av instancen du er i. Pingen er varierende, jeg har alt fra 60-70ms til 300ms. Har sikkert noe med hvor mange som spiller på serveren, og de har jo tross alt egen serverpark i et ferskt firma. Dette blir nok bedre etterhvert.

stemmer, det glemte jeg :S

Lenke til kommentar
www.eu.hellgatelondon.com og www.hellgatelondon.com er to forskjellige sider.

din eu account funker ikke på us siden og vice versa.

 

vi forholder oss til eu siden :)

Yay! Det funka bedre. Visste ikke at det eksisterte noen EU side :D

 

står det ikke noe om det i manualen din eller noe sånt?

syns FSS ikke er flinke nok til å gi ut rikitig informasjon.

men nå det er sagt, så er det jo deres "første" spill.

Leste i manualen nå og det står faktisk på siste side. Pleier som regel ikke lese manualene som kommer med spill.

Lenke til kommentar
www.eu.hellgatelondon.com og www.hellgatelondon.com er to forskjellige sider.

din eu account funker ikke på us siden og vice versa.

 

vi forholder oss til eu siden :)

Yay! Det funka bedre. Visste ikke at det eksisterte noen EU side :D

 

står det ikke noe om det i manualen din eller noe sånt?

syns FSS ikke er flinke nok til å gi ut rikitig informasjon.

men nå det er sagt, så er det jo deres "første" spill.

Leste i manualen nå og det står faktisk på siste side. Pleier som regel ikke lese manualene som kommer med spill.

 

brukerfeil da med andre ord! hehe :)

å ikke lese manualen er blitt en folkesykdom!

ikke at jeg pleier å lese manualen men!

Lenke til kommentar

Jeg har spillt en del etter oppdateringen. Ingen problemer sålangt.

 

Har noen foresten kjøpt digitalkopien av spillet? Hvordan funker det med cd-keys og kopibeskyttelse? Har hørt noe om at man må ha EA download manager igang for å spille. Går det ikke an å bare bruke noen andre installasjonsdvd med sin egen cd-key og så spille?

Lenke til kommentar

Hmm... har kjøpt spillet nå. Sitter å spiller online. Så langt er ikke grafikken i DX9 noe imponerende. Har truffet for første gang et monster som var vrient å drepe i en av sånne "røde portals til helvete" og rett før han døde kræsja hele spillet.... MØKK!

 

MEN! Siden jeg har gitt 399kr for dette så skal jeg spille videre. Jada, jeg ser potensialet og har sitt noen lvl 35 chars som ser fete ut. Men har lyst å komme i kontakt med andre her på forumet for team spilling. Det kan bli bra.

 

Interfacen SUGER KRAFTIG. UTROLIG dårlig og uoversiktlig! Chatvinduet er irriterende. Dette virker som ett skikkelig amatør prosjekt og langt fra det jeg forventet av Diablo skapere.

 

MEN! Jeg skal sette på meg ølbriller! (ved å drikke en kasse) og spille meg gjennom det, så skal vi se om jeg forandrer meningen min. Effektene var nokså greie og det virker så det er tilstrekkelig med monster og siden jeg var ivrig Diablo spiller så skal jeg støtte vår lille "wannabe Blizzard" og se hvor mye moro jeg får ut av det.

Lenke til kommentar

Har gjort det flere ganger jeg men han svarer aldri :)

 

Hvordan kommer jeg inn på HG: L forumet? Når jeg har logget meg inn på eu siden og trykker forum så blir jeg videresendt til US siden og der fungerer jo ikke EU brukeren min. Finnes det ikke EU forums?

 

Har none hatt problemer meg bugga quests og sånn? I går da jeg skulle snakke med en quest npc frøys spillet. Jeg gadd ikke starte opp igjen så jeg gadd ikke spille mer. I dag prøvde jeg å gjøre queste på ny men nå går det ikke an å snakke med quest npc-en i det hele tatt. Snakker om Ser Sing i Temple station. Dette er en hovedquest npc så jeg kommer ikke videre fra temple station nå.

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med spillet. Er ikke suberbra men jeg liker det og håper det vil utvikle seg videre.

Har spilt hellgate på 3 forskjellige datamaskiner

1 splitter ny til 12 000 med XP

Min med gamle og nye deler med XP

En ny Vista pc som kostet 6000.

Og har ikke opplevd noen memory leaks, crash bugs o.l.

Eneste er at windows firewallen lager krøll og disker meg å at våpen/mainquest npc blir usynlige.'

Er det bare jeg som er som er en skikkelig fetter Anton eller er alle disse forferdelige bugsene sterkt overdrevet?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ikke representativ for resten av spillet, noe som man vel kan si om de fleste demoer sikkert. Jeg har ihvertfall akkurat kommet meg til lvl 5, og i forhold til demoen så har jeg vært på langt fler varierte steder allerede. Gikk inn i en demon portal, og blåste vel ca. 10 health injectors bare på å få tatt bossen der inne. Puh! Virker veldig lovende så langt...

 

Men, det er klart, likte du ikke spillet i seg selv, grafikken, spillestilen etc. så er jo ikke det mye man får gjort noe med.

 

haha jeg og slet med han. dessuten der med alle di digre demonene med svert, klarte å få 8-9 stk etter meg på en gang, og måtte til med 1000$ i respawn.

 

bra spel.

Lenke til kommentar

Fått tid til å prøve spillet litt nå - nå skal det sies at jeg kun spiller singleplayer, i motsetning til mange andre er spill som dette (og Diablo II, Dungeon Siege osv) spill som jeg foretrekker å holde på med alene. Første ulempe med spillet da for min del blir at nytt innhold kun blir til online multiplayer - håpløst i mine øyne, men uansett:

 

For å gjøre en lang historie kort, jeg gravde fram Loki og spilte det istedet.

 

Dette spillet kunne vært gjort så utrolig mye bedre i mine øyne, sci-fi hack&slash er det altfor lite av på markedet, så jeg hadde vel gjerne litt for store forventninger.

 

-En storyline som er totalt uinspirerende (klarer knapt nok å holde meg interessert til i det hele tatt å lese quest-descriptions etter hvert), få inn litt voice-acting i det minste!

-Virkelig stusslige lydeffekter

 

Spillet skal riktignok ha litt skryt for at det ser pent ut, men klarer ikke å redde seg inn hos meg på det.

 

 

 

Synd - hadde håpet jeg kom til å like dette spillet =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...