Gå til innhold

Hva syns du om Hellgate London?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner å merke forskjell fra de tidligere buildene allerede, etter å ha spilt et par timer. 8D Musikken er f.eks. blitt mye bedre. Den forandrer seg mer i takt med hva som skjer på skjermen nå - ominous, rolig musikk mens man lusker rundt i tilsynelatende tomme ganger, riff og det hele når man entrer et rom som kommer til å ende med at man vasser gjennom demoner.

 

Det er selvsagt Blademaster det går i, har holdt ut med dem i tykt og tynt, og det er med glede jeg merker meg at Marksman ikke lenger har Medidative Breath, men noe Overshield-greier istedet. :p

 

Jeg aner at jeg kommer til å bruke mange timer på Hellgate... Dermed er det litt upraktisk at de slipper det to uker før eksamen. Får heller ta det igjen det tapte i desember.

Lenke til kommentar

Både jeg og en kompis av meg er meget skuffa

 

Har liksom ingen lyst til å spille spillet, null motivasjon

 

Tror det er fordi skillsa er utrolig kjedelige, og lite forseggjort, samt dårlige og mer eller mindre unødvendige.

 

I for eksempel diablo 2 var jo skills alfa og omega, og spilling der var jo mer eller mindre et jag etter neste level up slik at man kunne oppgradere skills, eventuelt få en av de bra skillsa, eller skills som var viktige for "builden"

 

I hellgate er det ikke noe slikt at all, ikke nok med at det er veldig få skills, men ingen er spesielt interessante

 

Har spilt en marksman og engineer opp til level 10 nå og er lite motivert til å fortsette med spillet, er ingenting å se fram til utenom å oppleve storyen (som i og for seg er ganske bra)

 

meget meget skuffet over dette spillet, jeg kommer ikke til å gidde å betale MMORPG pris for å få tilgang til hardcore mode og noen andre mindre gulerøtter

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Jeg ble litt umotivert etter et par kræsj, virker som retail lurte med seg en hissig memory leak eller noe! Så jeg kommer nok til å trappe opp spillinga når de har fått fiksa det der eller når jeg finner ut hva som er feil om det skulle vise seg at maskina mi har skylda :p

 

Annet enn det vil jeg si meg enig i at skills virker litt kjedelige akkurat nå, men det skal sies at jeg spiller marksman. Evoker eller Blademaster virka faktisk mye mer interessant med tanke på skills.

Lenke til kommentar

Jeg er level 9 guardian nå, og jeg finner det veldig gøy.. shieldbash FTW, samt minigamet er noe ekstra å strebe etter, og du får jo crafte litt i tillegg slik at jeg ikke trenger kaste fra meg ett våpen eller rustingen jeg fant med en eneste gang.. men guardian er bare en test før jeg spiller engineer som jeg syns virker dritfet.. Skillsa er jo såklart viktige, men det merker du nok ikke før level 15-20 tenker jeg.. jeg ser ihvertfall at jeg har begynnt å bli en definert guardian, men her må du jo velge med omhu siden du egentlig ikke kan få fokus i så veldig mange av skillsa dine, slik jeg ser det kan det virke som om du har ca 4-5 forskjellige linjer å fokusere innen skillsa dine per klasse.. hvis du ikje bare sprer poengene totalt ut da såklart.

 

Eneste jeg syns er litt merkelig er i dx10 mode så blir alt så smudgy når det kommer nerme.. når jeg er i fps mode f.eks så er ikke rifla lengre detaljer i det heletatt, samt alt på avstand er smudgy, men det er egentlig ikke noe problem da... vet ikke hvilke setting som definerer dette. for jeg har jo egentlig alt på maks... eneste er triple buffering og diverse andre ting en kan hake av...

Lenke til kommentar

Nå har jeg bare prøvd demoen - men jeg må si at den var ihvertfall meget skuffende. Er det virkelig ikke voice-acting på NPCer i det hele tatt? Synes virkelig at de burde ha tatt seg tid til en bedre demo for et spill det er såpass forventninger til og som har vært under produksjon såpass lenge.

 

Sterkt i tvil om jeg skal anskaffe spillet =P

 

 

Et lite spørsmål riktignok;

 

Hva mister man ved kun å spille single player?

 

MÅ man registrere seg med konto online for å spille? Eller det det kun multiplayer?

Lenke til kommentar

Nå har eg spilt fullversjonen av dette spillet, prøvde og kjøpe det gjennom EAStore men det gjekk jo ikke, får nå eg skulle velge land så fikk eg bara velge mellom usa og canada så eg fikk ikke kjøpt det. Så eg lasta det ner fra en annen side og har spilt det 1 timer ca nå. Må si at spillet virka litte fengende, til nå har ikke noe veldig stor trang til å spiller dette spillet mer nei.

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte dette spillet for jeg syns det virka kult.. spilte beta`n litt og har kanskje spilt retail i 3 timer..

Min mening er at det er et elendig spill.

Skillsa er håpløse, man kan klare alt man kommer over untatt "bosser" uten dem, sikkert noen bosser også faktisk.

Items systemet dems er helt på trynet, av samme grunn som det skulle vært konge.

Items i hg:l er kun random genererte så whoopiedoo! du finner jo hele tiden noe nytt, MEN du kan ikke queste eller lete etter det ene ubar itemet som du har sett en annen har.. Forresten kan man ikke se hvilke items andre har.

Det synes jeg er største problemet med spillet faktisk.

Ellers er det kjedelig for du løper rundt i mørke korridorer eller mørke ødelagte gater hele tiden, liten variasjon i brettene så langt som jeg har kommet hvertfall, også virker det alt for enkelt.

Multiplayern er tragisk med mindre du liker hub/instance baserte spill som f.eks guild wars. Dessuten ser jeg ingen grunn til å gå i party med noen, da det ikke har noe å si for vansklighetsgraden eller loot som dropper.

Lenke til kommentar
Items systemet dems er helt på trynet, av samme grunn som det skulle vært konge.

Items i hg:l er kun random genererte så whoopiedoo! du finner jo hele tiden noe nytt, MEN du kan ikke queste eller lete etter det ene ubar itemet som du har sett en annen har..

 

Bosser har mange named drops som bare dropper hos dem, ellers så er det mest random. Synes det er digg, fant masse +luck i starten av min første char, så jeg høvlet inn items mens jeg lvlet. :wee:

 

Ellers så blir de mest sannsynlig å fikse små ting som inspect, men håper de tar mer alvorlige ting som å gjøre om chatten helt, for den er elendig. Så må de fikse slik at man kan splitte items, bah...

Lenke til kommentar

Ja enig der. Chatten er bare helt latterlig dårlig laget. Føles nesten ikke som en multiplayer opplevelse online fordi ingen gidder å ha den oppe pga utseendet. Bra man har VT med venner istedenfor. :p

 

Småting som splitting av items, pasting av items i chat (som forhåpentligvis blir fikset), mail system og auksjons system trengs sårt i dette spillet. La oss håpe at FSS bruker tid på de riktige tingene i tiden fremover.

 

EDIT: BTW, halloween tingen som er subscriber content og for tiden tilgjengelig for alle hadde jeg gladelig betalt penger for å slippe. Inventoriet blir fullt av ubrukelig dritt som man manuelt må bruke tid på å slette. Hvis dette er lokkemiddelet for å subscribe så venter jeg heller et par måneder og se hva de klarer å koke sammen.

Endret av Jext
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...