Gå til innhold

Hva syns du om Hellgate London?


Anbefalte innlegg

Etter å ha spilt Hellgate en stund har jeg følgende inntrykk av spillet:

 

Identiske steder: Ja det er veldig mange identiske steder i spillet som ødelegger. Jeg irriterer meg også utrolig mye over kloakkområdene. Likevel virker det ut som de har ordnet det i de senere patchene, for er ikke like mye som det var i versjon 1.00. Likevel er det mye likt og gjør spillet ofte veldig kjedelig.

 

Inflasjon: Det er mange som kjøper palladium (penger i spillet) med ekte penger på nett. Det gjør at prisene øker og jeg vil si det er umulig å få råd til de beste tingene uten å jukse.

 

Vanskelig å selge: Det er ingen auction house, og eneste muligheten å selge er via chat. Det går heller ikke å linke items i chatten slik som wow (at når du trykker på itemet i chatten så vises hele). Du er nødt å beskrive itemet i chatten.

 

Mye lagg: EU-serveren er veldig ustabil, noenganger går det ganske glatt, men ofte er det syke laggspikes som ofte gjør slik at bildet henger seg i 3-5 sek (opplevd opp i 20 sek) og plutselig så er du død. Jeg kan bare tenke meg frustrasjonen til de som spiller hardcore (charren din dør helt når du dør) hvis du dør p.g.a lagspikes. Jeg tror jeg hadde opplevd ett lignende anfall som "angry german kid" hvis jeg hadde spilt hardcoremode og fått lagg som skyldes at jeg døde. Det er flere som klager på EU-serveren og visstnok er US-serveren mye bedre.

 

Manglende tale: Personene sier jo bare en standard setning når du snakker med dem. Så når du får quest blir det til at du ikke gidder å lese.

 

Uoversiktlig skilltre: Det er ofte umulig å skjønne hvor bra en oppgradering av en skill er. En skill kan da være "Phase attack strength increased by 50%", det er nærmest umulig å skjønne hvor bra dette er. Kan de ikke holde seg til damage, radius, duration og andre slike ting som det er lett å forstå. Vanskelig å forstå hvordan de ulike skills fungerer også ut ifra skillteksten.

 

Uengasjerende storyline: Jeg vet knapt hva spillet handler om. En blir skikkelig engasjert når en ser introfilmen, men etter det har ikke jeg fått med meg noe hva som har skjedd.

 

UMULIG Å DELE OPP TING!: Hvis jeg har 1000 av ett materiale så vil jeg f.eks gi 500 til en kamerat. Det er umulig! Eneste måten er å ha ting i lageret for da når du får nye ting så legger det seg ikke oppå de forrige. Deretter må du passe på å ikke legge dem oppå hverandre, da får du ikke delt dem igjen.

 

Jeg er veldig glad i Diablo og spillet har veldig mange likhetstrekk som gjør at det klarer å engasjere meg. Likevel er det mange faktorer som irriterer meg og gjør at jeg mister lysta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stemmer nok ikke det med stacks, husker ikke hvordan man deler stacks akkurat nå da det er veldig lenge siden jeg har spilt hellgate.

 

Sikker på det?

http://hellgate.incgamers.com/forums/showthread.php?t=3598

 

Har spurt endel og alle sier det er noe som mange irriterer seg over og blitt mast på lenge. Det er mange tråder rundt på nettet om dette også (lignende som den jeg postet her) og det er ingen jeg har sett som gir ett svar så er temmelig sikker på dette er umulig.

Lenke til kommentar

Er jammen på tide i såfall. Men 1.3 patchen er under 2 uker gammel så det er ikke så veldig rart at jeg ikke har fått med meg det. Likevel hvis du ser her...

 

http://www.hellgatelondon.com/patches/130

 

Det står ikke nevnt at man kan splitte stacken. I den linken du også ga så står det at man kan linke items til chatten og jeg har aldri sett noen gjøre dette. (Dette hadde vært brukt masse om det hadde blitt implementert).

 

Den linken du ga var fra februar og patchen kom ikke før mai, så det er fullt mulig at de hadde planlagt det med splitting av items, men så ble det ikke noe av alikevel. Samme som den linkinga til items i chatten.

 

Så jeg er ganske sikker på at det ikke ahr blitt implmenentert enda. (Selv om jeg håper du har rett).

Endret av Lambada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...