Gå til innhold

Hva syns du om Hellgate London?


Anbefalte innlegg

Gikk inn på EA store igår, tenkte jeg likegodt kunne kjøpe spillet digitalt.

 

Herregud. Man får kun laste ned spillet *en gang*, og man må betale ekstra (5$) for å få PRIVILEGIET å laste ned flere ganger. Dette er jo landeveisrøveri, det koster dem f*n ikke så mye å la folk laste ned allerede kjøpte produkter flere ganger.

 

Hvis jeg i det hele tatt kjøper det blir det iallfall fysisk i en butikk, ikke online.

Håper Flagship og mange andre aktører etterhvert går over til Steam, EA trenger tydeligvis et spark i ræva når det gjelder digital distribusjon. :(

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gikk inn på EA store igår, tenkte jeg likegodt kunne kjøpe spillet digitalt.

 

Herregud. Man får kun laste ned spillet *en gang*, og man må betale ekstra (5$) for å få PRIVILEGIET å laste ned flere ganger. Dette er jo landeveisrøveri, det koster dem f*n ikke så mye å la folk laste ned allerede kjøpte produkter flere ganger.

 

Hvis jeg i det hele tatt kjøper det blir det iallfall fysisk i en butikk, ikke online.

Håper Flagship og mange andre aktører etterhvert går over til Steam, EA trenger tydeligvis et spark i ræva når det gjelder digital distribusjon. :(

 

Selv kommer jeg til å laste ned spillet fra Pirate Bay og brenne ut på DvD. Har tross alt kjøpt det så ser ikke problemet i det.

Lenke til kommentar
Gikk inn på EA store igår, tenkte jeg likegodt kunne kjøpe spillet digitalt.

 

Herregud. Man får kun laste ned spillet *en gang*, og man må betale ekstra (5$) for å få PRIVILEGIET å laste ned flere ganger. Dette er jo landeveisrøveri, det koster dem f*n ikke så mye å la folk laste ned allerede kjøpte produkter flere ganger.

 

Hvis jeg i det hele tatt kjøper det blir det iallfall fysisk i en butikk, ikke online.

Håper Flagship og mange andre aktører etterhvert går over til Steam, EA trenger tydeligvis et spark i ræva når det gjelder digital distribusjon. :(

 

Ja eg sko til å kjøpe det digitalt å så såg eg og at dei sko ha 5$ i tillegg for at dei skulle ha det liggende til meg på serveren ei lita stund. Det e bara svindel og juks akkurat som det koste di noge serligt å ha HGL tilgjengelig til folk som har betalt og skal laste det ned. Å viss du ikke laster det ned innen ei visse tid så har du mista alt som er av rettigheter til spillet du har betalt får.

Lenke til kommentar
Gikk inn på EA store igår, tenkte jeg likegodt kunne kjøpe spillet digitalt.

 

Herregud. Man får kun laste ned spillet *en gang*, og man må betale ekstra (5$) for å få PRIVILEGIET å laste ned flere ganger. Dette er jo landeveisrøveri, det koster dem f*n ikke så mye å la folk laste ned allerede kjøpte produkter flere ganger.

 

Hvis jeg i det hele tatt kjøper det blir det iallfall fysisk i en butikk, ikke online.

Håper Flagship og mange andre aktører etterhvert går over til Steam, EA trenger tydeligvis et spark i ræva når det gjelder digital distribusjon. :(

 

Ja eg sko til å kjøpe det digitalt å så såg eg og at dei sko ha 5$ i tillegg for at dei skulle ha det liggende til meg på serveren ei lita stund. Det e bara svindel og juks akkurat som det koste di noge serligt å ha HGL tilgjengelig til folk som har betalt og skal laste det ned. Å viss du ikke laster det ned innen ei visse tid så har du mista alt som er av rettigheter til spillet du har betalt får.

 

 

Du vet vel at du kan brenne innstallasjons filene på dvd? de ligger i ea download mappen din.

og "cdkey" står på "recent order and subscription" på ders support sider.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som ikke klarer logge inn på hgl siden? Jeg kan kun fikse på account gjennom spillet. hvis jeg prøver å logge inn via hgl siden finner de ikke accounten min. Prøvde å bruke lost password funksjonen men e-mailen min fantes ikke i databasen. Slik har det evrt helt siden jeg lagte accounten. Men spille med den kan jeg.

Lenke til kommentar
Du vet vel at du kan brenne innstallasjons filene på dvd? de ligger i ea download mappen din.

og "cdkey" står på "recent order and subscription" på ders support sider.

 

Det hjelper litt ja, men det er temmelig unødvendig å tvinge kunden til å knote med å brenne fysiske backups... halve poenget med digital distro er jo at man skal SLIPPE nettopp det!

 

Summa summarum: EA rygger inn i fremtiden i sneglefart (fordi de er redd for å gå glipp av noen småpenger i grøfta langs veien)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Er det bare meg som ikke klarer logge inn på hgl siden? Jeg kan kun fikse på account gjennom spillet. hvis jeg prøver å logge inn via hgl siden finner de ikke accounten min. Prøvde å bruke lost password funksjonen men e-mailen min fantes ikke i databasen. Slik har det evrt helt siden jeg lagte accounten. Men spille med den kan jeg.

 

sant så sant :)

men jeg har ikke brent det ut på dvd, jeg bare har den på min eksterne hdd :)

liker digitalt bedre enn masse dvd-plate-styr-liggende-over-alt-som-aldri-blir-ryddet-bort.

 

 

Er det bare meg som ikke klarer logge inn på hgl siden? Jeg kan kun fikse på account gjennom spillet. hvis jeg prøver å logge inn via hgl siden finner de ikke accounten min. Prøvde å bruke lost password funksjonen men e-mailen min fantes ikke i databasen. Slik har det evrt helt siden jeg lagte accounten. Men spille med den kan jeg.

 

www.eu.hellgatelondon.com og www.hellgatelondon.com er to forskjellige sider.

din eu account funker ikke på us siden og vice versa.

 

vi forholder oss til eu siden :)

Endret av breial
Lenke til kommentar
lvl 30 marksman her, og har begynt på NM (nightmare)

340 base dmg gun med stun så det holder :)

 

30 alt? :yes:

Eg er level 11 Evoker og synst det går litt tregt mellom hver level:) Har vel tatt omtrent alle oppdragene på hver stasjon eg har vert i..!

Har spilt noen timer i helgen du da:)?

Ellers så elsker eg spillet...

Endret av Sheriff_buford
Lenke til kommentar
lvl 30 marksman her, og har begynt på NM (nightmare)

340 base dmg gun med stun så det holder :)

 

30 alt? :yes:

Eg er level 11 Evoker og synst det går litt tregt mellom hver level:) Har vel tatt omtrent alle oppdragene på hver stasjon eg har vert i..!

Har spilt noen timer i helgen du da:)?

Ellers så elsker eg spillet...

 

spilt litt i helga ja :)

men har forsåvidt spilt fra 31 oktober på eu serveren og med masse god beta erfaring vet jeg hvordan spillet fungerer!

har nå også fått startet opp en norsk guild med et par HG:L beta veteraner (Ghostbusters) hehe.

Endret av breial
Lenke til kommentar
Har hatt lyst å kjøpe Helgate London siden i sommer, men nå har eg lest 3 anmeldelser og alle ga 4ere. Har testa demoen og den ga liksom ikke helt det eg hadde forventa meg. Men kanskje viss fullversjoen blir litt fixa på.

 

Kan noen som har kjøpt og spilt spillet fortellle litt om hva di syns om spillet.

 

For min del er det et sånt spill som jeg kan sitte et par timer med, så kanskje par timer til, hvor jeg føler meg dårligere og dårligere og dårligere. Tilslutt blir jeg nødt til å løøøpe ut og trekke frisk luft, for ikke å krepere over å ha brukt så mye tid på noe jeg egentlig syntes var skikkelig kjedelig mens jeg burde gjort lekser eller lekt med venner. Jeg digget Diablo I og II, men jeg tror kanskje jeg ville fått samme følelsen av dem nå. Det blir litt for lite "ooh, phawt-loot!", og litt lite konsistens og kontekst. Jeg spilte riktignok bare demoen.

Lenke til kommentar
Hvis du følte deg så ille etter å ha spilt demoen tror jeg ikke spill er noe for deg :p

 

Heheh, jeg følte meg ikke så ille, for jeg ga meg i tide, men det blir samme greia som med WoW osv. Enkelte ting lærer en at en ikke kan bruke tid på. Liker bedre når det hele baserer seg på at det skal fortelles/formes en historie. Det er jo selvfølgelig subjektivt, men min erfaring uansett :-)

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som har ekstreme lag problemer? Spillte betaen uten noen form for lag, mens her kan jeg stå å slå på monstre i flere sekunder før det skjer noe. utrolig frustrerende :S

 

edit: lol, jeg satte meg fast så jeg måtte relogge :/.

det har noen bugs, men gameplayet er rett og slett genialt!

Endret av zeox
Lenke til kommentar

de har addet en /stuck kommando, så om du setter deg fast, skriv kommandoen for å komme på starten av instancen du er i. Pingen er varierende, jeg har alt fra 60-70ms til 300ms. Har sikkert noe med hvor mange som spiller på serveren, og de har jo tross alt egen serverpark i et ferskt firma. Dette blir nok bedre etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...