Gå til innhold

Hva syns du om Hellgate London?


Anbefalte innlegg

Har hatt lyst å kjøpe Helgate London siden i sommer, men nå har eg lest 3 anmeldelser og alle ga 4ere. Har testa demoen og den ga liksom ikke helt det eg hadde forventa meg. Men kanskje viss fullversjoen blir litt fixa på.

 

Kan noen som har kjøpt og spilt spillet fortellle litt om hva di syns om spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle til og kjøpe det over nett i går hos Ea.com men etter eg hadde tasta inn visa nummeret og det der så kom det opp spørsmål om eg ville at Ea skulle lagre spillet lenger en 6 måneder får en pris av 5 dollar. Da kunne dei lagre det opptil 2 år. Altså vill det si at etter eg har lasta spillet og det har gått 6 månder og viss eg er uheldig og sletter spillet så har eg tapt dei pengene?

Lenke til kommentar
Skulle til og kjøpe det over nett i går hos Ea.com men etter eg hadde tasta inn visa nummeret og det der så kom det opp spørsmål om eg ville at Ea skulle lagre spillet lenger en 6 måneder får en pris av 5 dollar. Da kunne dei lagre det opptil 2 år. Altså vill det si at etter eg har lasta spillet og det har gått 6 månder og viss eg er uheldig og sletter spillet så har eg tapt dei pengene?

 

 

Det er det mest idiotiske jeg har hørt! Måtte jo være EA som kom med noe sånt.

Skal nok kun holde meg til Steam her.

 

Spilte demoen og syntes det sugde rett og slett. Virket veldig "gammelt" med tanke på bl. styringen og hvordan du snakket med NPCene på.

Lenke til kommentar

Liker det veldig godt hittil!

Nå er jeg riktignokk en god gammel Diablo elsker, så jeg var ganske klar over på forhånd at jeg ville like Hellgate.

 

Men håper på litt mer variasjon i miljøene senere i spillet, det er kult å slakte monster i t-bane sjakter, knuse esker og tønner med mine nyslipte sverd.

Men håper da inderlig att jeg får slakte litt i andre omgivelser også. :)

 

Men, t-bane eller ei, slakte skal jeg!

Endret av Elnacho
Lenke til kommentar

Ikke representativ for resten av spillet, noe som man vel kan si om de fleste demoer sikkert. Jeg har ihvertfall akkurat kommet meg til lvl 5, og i forhold til demoen så har jeg vært på langt fler varierte steder allerede. Gikk inn i en demon portal, og blåste vel ca. 10 health injectors bare på å få tatt bossen der inne. Puh! Virker veldig lovende så langt...

 

Men, det er klart, likte du ikke spillet i seg selv, grafikken, spillestilen etc. så er jo ikke det mye man får gjort noe med.

Lenke til kommentar

Elsker det, blademasteren min er selvsagt er glasskanon, så jeg lever på health injections, men det er gøy :wee: Skal lage en evoker snart tror jeg, kanskje en marksman, har funnet masse gear til begge.

 

Liker også de forskjellige delene, når man kommer lengere ut i spillet blir det ganske variert og pent.

 

Synes synd i de som bare prøvde demoen og fant ut at de ikke likte spillet, da demoen er helt ræva.

Lenke til kommentar

Jeg HATET demo'en. Syns spillet var skikkelig dass rett og slett. Men siden det var så kompetente folk bak Flagship Studios, tenkte jeg at jeg skulle prøve hele spillet for å se om det var noe.

 

Og jeg må si at jeg rett og slett DIGGER det. Det er nesten som å spille et helt annet spill! Får skikkelig Diablo feeling av det.

Evoker kicker ass deluxe :)

 

Tips til alle dere som hatet demo'en: Download fullversjonen og se om du liker det. Så kjøper du det hvis det falt i smak.

Lenke til kommentar

Har spilt noen timer og fullversjonen er jo selvf bedre en demoen, noe som folk flest burde skjønne. Selv om demoen ga en fin peke finger på hva du kan forvente deg.

Grafikken og lyden er mye bedre i retail versjonen og det støtter Dx10 som er et nice pluss i boka.

 

Gameplay er som lovet,action action og enda litt mere action. Til tider så er skjermen full av demoner fra innerste helvete som vil rive deg i filler. Det er ikke Diablo men det får en til å dra likheter til Diablo. Alt fra gameplay,musikk og interface til tider.

 

En kan spille online noe som jeg så langt ikke har sett som et stort must enda da alle gjør sine egne greier uansett. Men må si noen av plassene begynner å bli rimelig sykt fult med svære demoner nå så hjelp av andre vil nok bli tatt godt imott etterhvert!

 

Spillet så langt jeg har holdt på er en sterk 4 av 6. Noe som burde få folk flest til å snuse litt på spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...