Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar. Finale!


Zeph

Anbefalte innlegg

Kan jo la avstemningen gå helt til nyttår egentlig.

Nei det kan vi ikke. For 1. desember starter nemlig juleavatar-konkurransen. Som jeg arrangerte ifjor og har planer om å arrangere i år. ;) Poenget med juleavatar-konkurransen er å "belønne" de som setter sitt julepreg på forumet. Dette gjør man enten ved å endre sin nåværende avatar ved å sette nisselue på eller lignende. Eller så kan man lage seg en helt ny avatar med juletema.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jo la avstemningen gå helt til nyttår egentlig.

Nei det kan vi ikke. For 1. desember starter nemlig juleavatar-konkurransen. Som jeg arrangerte ifjor og har planer om å arrangere i år. ;) Poenget med juleavatar-konkurransen er å "belønne" de som setter sitt julepreg på forumet. Dette gjør man enten ved å endre sin nåværende avatar ved å sette nisselue på eller lignende. Eller så kan man lage seg en helt ny avatar med juletema.

 

En konkurranse vi ser veldig frem til. :) Er alltid masse artige avatarkreasjoner som dukker opp i desember.

Lenke til kommentar
Jeg synes mangel på regler for slike avstemninger, er med på å gjøre de litt useriøse. min mening da ... :whistle:

Ingenting i veien med å kome med dine forslag. :)

 

Når fikk jeg muligheten til det?

For eksempel i løpet av nominasjonsprosessen? Eg skreiv ikkje direkte at forslag tas imot, men er du veldig uenig i korleis ting blir gjort så er det ikkje værre enn å skrive eit avsnitt om kva du meiner.

 

Kor lenge denne blir ståande veit eg ikkje, dei fleste stemmer i løpet av dei første dagane, men om den står til helga, evt. neste veke er ikkje det noko problem.

Lenke til kommentar
Kan jo la avstemningen gå helt til nyttår egentlig.

Nei det kan vi ikke. For 1. desember starter nemlig juleavatar-konkurransen. Som jeg arrangerte ifjor og har planer om å arrangere i år. ;) Poenget med juleavatar-konkurransen er å "belønne" de som setter sitt julepreg på forumet. Dette gjør man enten ved å endre sin nåværende avatar ved å sette nisselue på eller lignende. Eller så kan man lage seg en helt ny avatar med juletema.

 

Ahh!

 

Visste ikke om den jeg. Da må vi nesten avslutte denne her før den tid ja.

Lenke til kommentar

Moviehart er den eneste som har kommet med noe vettugt begrunnelse for hvorfor han har sin avatar og får min stemme. Jeg aner ikke hvorfor de andre valgte de avatarene de har og ingen har forklart hverken motivasjon eller eventuell symbolikk i sine valg (jeg foretrekker folk som har en god grunn for sine valg og ikke bare "den ser kul ut").

 

Stå på :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg synes mangel på regler for slike avstemninger, er med på å gjøre de litt useriøse. min mening da ... :whistle:

 

Edit: Slenger med en link til en tråd som består av 415 sider. den er smekkfull av bedre begrunnelser, enn de som benyttes her.

Så du mener de som svarer i tråden bør begrunne hvorfor de stemte den de stemte?

 

Vel, i så fall så kan jeg gi deg min begrunnelse på hvorfor jeg stemte på Remains:

I følge meg er dette en av de mest orginale og peneste avatarene, som jeg har sett, på dette forumet. Den er vakker, og selvom den har mye luft blir elementene i bildet balansert på en helt perfekt måte. Bare prøv å del avataren i to like store deler, en venstre- og en høyreside, og se hvilken av sidene som "veier" mest. For meg veier de like mye, noe som er veldig bra.

 

Selvom det er lite kan man også trekke linjer i dette bildet og lage geometriske former, f.eks trekanter, som er kjent for å gi god harmoni. Den har også humor og et sterkt budskap. Og sist men ikke minst er den lett å huske på grunn av orginaliteten. Jeg føler også at det er noe med mennesker og himmelen. Akkurat som vi liker himmelen og skyene godt, men vet ikke helt hvorfor.

 

Denne avataren er forumets beste avatar, og derfor fortjener den å vinne.

 

Der er det en begrunnelse som man kan bli litt klokere av. :thumbup:

 

Jeg mener at først og fremst så må trådstarter komme med retningslinjer. EKS: Nomineringer som skal ha et håp om å nå selve konkurransen må inneholde beskrivelse på følgende områder:

  1. Sammenheng med brukerens stil
  2. Teknisk (farger, rammer, kontrast osv)
  3. Sammenheng med signatur
  4. Utstråling (glede, sjokk, humor, seriøsitet, kjedelig, intetsigende)
  5. Alder (mener det spiller en viss rolle om avataren er "gammel")
  6. Annet. her står "ordet fritt"

Vet ikke om det bare er jeg som tar dette med avatarer litt for alvorlig? Jeg vet i hvert fall at de som jeg mener er mest trofast mot sitt samlede uttrykk her på forumet, også er muligens tilfeldig de med størst gjennomslagskraft.

:cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...