Kibs Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Ja, hvis det er det lengste, så er ikke 1 måned så ille. Er det stor avstand det er snakk om? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Langdistanse går helt fint hvis forholdet har et mål og mening.. Så det går veldig bra.. Går helt perfekt egentlig.. Savn blir det jo, men da blir det så SINNSYKT deilig å se hverandre igjen.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, ikke spesielt gøy:( Det som er positivt med det er at det er det lengste vi vil være borte fra hverandre i strekk i løpet av dette året da. Fremover er det ferier, frihelger osv.. Men alikevel så er det heeelt sinnsykt kjipt=/Prøver å snakke så mye det går (Dæven, godt å bare prate litt om dette egentlig her på forumet ) Bra du føler det sånn.. Derfor jeg lagde denne tråden.. Glad den hjeper.. Ganske deilig å vite at flere er og klarer en slik situasjon.. Veldig motiverende.. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 FriFamilie er en veldig kjekt ting har jeg funnet ut, spesielt når du har distanse forhold Hun kommer på lørdag!!!! Gleder meg! Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Og så på lørdag.. Heldiggrisen. 15 dager igjen for min del. Jeg vil dra nåååå. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Ja Gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg vet hvordan det er, det er sikkert. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg kalte det vel "et par julaftener som liten gutt og en bursdag eller to" når jeg skulle sammenlikne hvor mye jeg gledet meg med noe. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg kalte det vel "et par julaftener som liten gutt og en bursdag eller to" når jeg skulle sammenlikne hvor mye jeg gledet meg med noe. tja. Du beskrev spenningen før det første møtet med "som første skoledag, bursdag og som når jeg var en liten gutt på julaften og jeg åpnet den siste pakken og det var det jeg ønsket meg aller mest". Så jah.. ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 xD Uff, slå meg hvis jeg begynner å høres ut som Ari noen gang. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 ahh.. Ingen som kan finne opp en tidsmaskin eller en teleporteringsmaskin? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Det kan du spørre om. I så fall vil jeg også ha det. Julestress hjelper ikke akkurat på savnet. Oo Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Det er 6(!) uker siden sist, men nå er det bare 26 timer igjen! :D Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg syns jeg er heldig som har min bedre havldel her på siden av meg når jeg skriver dette Hun skal være her helt frem til torsdag morgen *Gni-opp-i-ansiktet-deres-at-jeg-er-med-kjæresten-min-nå* Endret 18. desember 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 *Gni-opp-i-ansiktet-deres-at-jeg-er-med-kjæresten-min-nå* *Gni capsicumolje i ditt fjes.* Arrrgh. Neida, kos deg. Misunner deg utrolig mye, jeg savner virkelig kjæresten min nå. Får holde ut ti dager til, så har vi en hel uke sammen. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) 8 dager til jeg drar Endret 18. desember 2007 av Crimar Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Det er 6(!) uker siden sist, men nå er det bare 26 timer igjen! :D 6? _Det_ er lenge!!! Men det har du sikkert merket. Neida, kos deg. Misunner deg utrolig mye, jeg savner virkelig kjæresten min nå. Får holde ut ti dager til, så har vi en hel uke sammen. *klemme* 10 dager overlever vi forhåpentligvis. 8 dager til jeg drar 10 til jeg drar. Du gleder deg vel ikke i det hele tatt, regner jeg med..? @ g@bb@: Jeg hater deg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 13 timer! *sitre* Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Min herlige kjærest ligger i skrivende stund hjemme i min seng mens jeg er på jobb. Hele 3 timer til jeg kan treffe henne Hun har nå vært her siden lørdags kveld og reiser i morgen tidlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå