Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen flere her med langdistanseforhold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

My point exactly. ;)

 

---

 

Er hos typen og har vært her siden fredag. Drar nå på fredag og jeg begynner nesten å grue meg allerede. Men det er så utrolig herlig å være hos ham igjen. 14 timer på stappfullt tog er ingen ting for å få være sammen med den beste kjæresten noen sinne. :love:

Lenke til kommentar
Reiser hjem i dag, jeg. Ikke kos. Aner ikke når neste besøk blir. Hjelp? :cry: Jaja. Blir ekstremt kos neste gang. :love:

 

Hatt det fint, da, Crimar? Når drar du?

Har hatt det mer en fint skal jeg si deg :love: Elsker henne og være med henne :)

 

Drar opp igjen kommende torsdag på dagen.. 7 timer tog, men har skaffa meg naiv super lydbok ^^,

Lenke til kommentar

Da var min kjære dratt hjem igjen. Skal heldigvis tilbake om litt over en måned! :) Rar følelse men jeg ble egentlig ikke skikkelig trist før jeg kom hjem igjen til her vi har bodd de to siste ukene nå.

 

Hun bor altså i England, men har masser av ferie (univeristet) så er her ofte og gjerne lenge. <3

 

Har vært sammen i 366 dager også nå. Mulig jeg skal ta et utvekslingsår i england og hun i norge også snart. Bare satse på at ikke millitæret skal ha meg inn nå til høsten. Permanent flytting blir ikke aktuelt for noen av oss før hun er ferdig med Bachelorgraden uansett. Fikk helt angst nå når jeg leste i tråden at det er flere som sier at det ikke funker altfor lenge. Håper dere har feil ^^

 

edit: men jeg syntes det har vært det beste året jeg kan huske å ha hatt. :) Så verdt det for min del, og hvem vet hvor jeg ender opp når jeg blir eldre uansett. Nerdeferdighetene til oss begge hjelper godt med (vi snakker mye og ofte online). Reisepris og tid er ikke et stort problem. Velger man de riktige dagene koster tur-retur London 500kr! Penger eller nasjonalitet skal ikke få stoppe meg, forholdet vårt har begynt å bli akseptert helt greit i venneflokken også, de syntes det var rart til å begynne med.

Endret av akarno
Lenke til kommentar

Da har du et veldig sterkt forhold akarno og hun må være veldig spesiell.. Du skal ha den..

 

Hadde venta så lenge på kjæresten min og.. Men HELDIGVIS så slipper jeg det..

 

Men som sagt funker det, så funker og jeg ønsker deg og din kjæreste en fin framtid..

Lenke til kommentar
Funker det så funker det. Er ikke alle forhold med normal avstand som fungerer heller, det er noe alle vet. Folk forrandrer seg, men når det er avstandforhold er det veldig lett å skylde på "avstanden", som grunnen til at det gikk galt :)

Tror du har veldig rett i det der.

 

Venter gjerne på kjæresten, jeg og. Og nå er det bare et halvt år igjen uansett. Vært sammen i bare to måneder, faktisk. Oo

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_1234

Da har en av de kjipe sidene av et slikt forhold vist seg for meg. Jeg får ikke sett kjæresten min før rundt 10 Mars!! :( Vi som skulle treffes neste måned, men kan ikke grunnet skolegreier. Etter hun dro sist uke har jeg slåss skikkelig mot savnet og skjult det for alle andre, og vi har klart 3 og 4 måneder før, men dette var veldig dumt :( Gah, på gråten nå, hadde innstilt meg og trøstet meg selv med at jeg skulle få se henne neste måned! Men jeg bare må klare å stille meg inn, ventingen er så utrolig verdt det. :)

Lenke til kommentar
Har hatt det mer en fint skal jeg si deg :love: Elsker henne og være med henne :)

 

Drar opp igjen kommende torsdag på dagen.. 7 timer tog, men har skaffa meg naiv super lydbok ^^,

 

Gleder meg <3

ingenting kan måles med den følelsen man får når man får møte sin kjære etter 1-2-3 uker med telefon : )

Lenke til kommentar

ja.. synes det er trist å reise/bli reist fra, men er samtidig overlykkelig over å ha hatt enda en fantastisk helg med kjæresten. Man lærer virkelig å sette pris på forholdet og tiden man har sammen når det gjelder distanseforhold.

Endret av pr1nc3ss
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anette_*
Jeg bor i Bergen, damen bor (studerer) i Hong Kong. Mulighetene for at hun aldri skal flytte tilbake til Norge er egentlig ganske store. Vi visste at det kom til å bli vanskelig før hun reiste så vi gjorde det vel egentlig slutt da, men da hun var her i sommer klarte vi ikke helt å la være å ta opp igjen forholdet. Hva som skjer videre aner jeg ikke, men jeg skal hvertfall til Hong Kong til jul.

 

Syns ikke Oslo - Trondheim er så lang avstand...

 

 

Jeg er helt enig med deg. Jeg bor i Trøndelag og kjæresten bor like nord for Seattle. DA snakker vi langt unna. Jeg ser ham ca 2 ganger i året, men da er det til gjengjeld helt fantastisk. Vi møttes da jeg studerte i USA i et år, og falt pladask for hverandre. Det fungerer bare dere begge er villige til å jobbe hardt nok for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...