Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen flere her med langdistanseforhold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, ikke spesielt gøy:( Det som er positivt med det er at det er det lengste vi vil være borte fra hverandre i strekk i løpet av dette året da. Fremover er det ferier, frihelger osv.. Men alikevel så er det heeelt sinnsykt kjipt=/

Prøver å snakke så mye det går :)

(Dæven, godt å bare prate litt om dette egentlig her på forumet :D )

Bra du føler det sånn..

 

Derfor jeg lagde denne tråden.. Glad den hjeper.. :)

 

Ganske deilig å vite at flere er og klarer en slik situasjon.. Veldig motiverende..

Lenke til kommentar

FriFamilie er en veldig kjekt ting har jeg funnet ut, spesielt når du har distanse forhold :)

 

Hun kommer på lørdag!!!!

Gleder meg! Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!Gleder meg!

Lenke til kommentar
Jeg kalte det vel "et par julaftener som liten gutt og en bursdag eller to" når jeg skulle sammenlikne hvor mye jeg gledet meg med noe. :wee:

tja. Du beskrev spenningen før det første møtet med "som første skoledag, bursdag og som når jeg var en liten gutt på julaften og jeg åpnet den siste pakken og det var det jeg ønsket meg aller mest". Så jah.. ^^

Lenke til kommentar
Det er 6(!) uker siden sist, men nå er det bare 26 timer igjen! :D :D

6? _Det_ er lenge!!! Men det har du sikkert merket. :p

 

Neida, kos deg. ;) Misunner deg utrolig mye, jeg savner virkelig kjæresten min nå. Får holde ut ti dager til, så har vi en hel uke sammen. :love:

*klemme* :love: 10 dager overlever vi forhåpentligvis.

 

8 dager til jeg drar :D

10 til jeg drar. :D Du gleder deg vel ikke i det hele tatt, regner jeg med..? :tease:

 

 

@ g@bb@: Jeg hater deg. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...