Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen flere her med langdistanseforhold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme situasjon selv. Hun Oslo, jeg Bergen. Funker skikkelig bra slik. Vi sees alle helligdager og hver 2 og 3 helg.. varierer litt.. vært sammen i 7 mnd nå! Beste som finnes, men trist å si adjø.. ingen tips dessverre.. Bare snakk mye på tlf :) Vi skaffa oss fri familie vi

 

aww=)

Det er veldig trist å si hadet ja..

 

Men 1/2 år er ingenting og så lenge dere har noe å se frem mot så går det fint!

Lenke til kommentar
Samme situasjon selv. Hun Oslo, jeg Bergen. Funker skikkelig bra slik. Vi sees alle helligdager og hver 2 og 3 helg.. varierer litt.. vært sammen i 7 mnd nå! Beste som finnes, men trist å si adjø.. ingen tips dessverre.. Bare snakk mye på tlf :) Vi skaffa oss fri familie vi

 

aww=)

Det er veldig trist å si hadet ja..

 

Men 1/2 år er ingenting og så lenge dere har noe å se frem mot så går det fint!

Ja.. Halvt år går fort.. Særlig siden jeg går 3 året på vgs.. Mye som skjer..

Endret av Crimar
Lenke til kommentar
Ja.. Halvt år går fort.. Særlig siden jeg går 3 året på vgs.. Mye som skjer..
Et halvår går fort? tre uker er jo en evighet.. Hvis jeg skal jobbe neste halvår tror jeg jeg blir gal av ventetiden. :p

Tenk positivt..

 

For meg har det gått sinnsykt fort.. Tenk på en ting for en mnd siden, så skjønner man at det går fort..

 

Tia flyr.. Så vips så er sommerferien her :)

Lenke til kommentar

Vi er begge 18 :)

 

utsiktene fremover er vel at begge skal fullføre skolen.. ta alle feriene fremover sammen.. dra opp til hverandre så ofte som mulig.. Hun skal være litt russ med meg :D..

 

Så etter ferie er litt uklart.. Vi er ikke helt sikre på om vi skal ta friår. jobbeår eller skoleår, men vi skal være sammen.. :)

 

Du da?

Lenke til kommentar

Har hatt både avstandsforhold og vanlige distanse forhold, og må si at et vanlig distanse forhold er 10x ganger bedre enn vanligvis. Jeg takler ikke å være borte fra kjæresten min mer enn en uke (når jeg har ei ^^), vis jeg blir alene over en uke får jeg et enormt savn og lengsel etter henne, og klarer ikke å konsentrere meg om noe som helst.

 

Nei, finn dere ei som bor nærmere, eller flytt. ^^

Lenke til kommentar
Nei, finn dere ei som bor nærmere, eller flytt. ^^

Jobber med saken, men det kan ikke skje før om et halv år uansett. Det første er ikke et alternativ.

Du må ikke skremme meg sånn. Den siste setningen hjalp jo på da. :wee:

 

Du da?
Jeg svarer for oss jeg. Hun er 18, jeg er 20, og planene fremover er ikke helt sikre. Bortsett fra at vi i det minste skal havne i same by til neste år, og se hverandre så mye som mulig i mellomtiden. Hun skal fullføre vgs i løpet av våren, mens jeg antakeligvis jobber da jeg har tenkt å hoppe av studiet og muligens gå for jus til høsten.
Lenke til kommentar
Vi er begge 18 :)

 

utsiktene fremover er vel at begge skal fullføre skolen.. ta alle feriene fremover sammen.. dra opp til hverandre så ofte som mulig.. Hun skal være litt russ med meg :D..

 

Så etter ferie er litt uklart.. Vi er ikke helt sikre på om vi skal ta friår. jobbeår eller skoleår, men vi skal være sammen.. :)

 

Du da?

Bra NgZ svarer for oss. Jeg er tydeligvis ikke helt våken, og greide å ignorere den posten..

 

Du må ikke skremme meg sånn. Den siste setningen hjalp jo på da. :wee:

Trodde du ikke hadde noe imot jenter, jeg. :tease:

Lenke til kommentar

Ja, ikke spesielt gøy:( Det som er positivt med det er at det er det lengste vi vil være borte fra hverandre i strekk i løpet av dette året da. Fremover er det ferier, frihelger osv.. Men alikevel så er det heeelt sinnsykt kjipt=/

Prøver å snakke så mye det går :)

(Dæven, godt å bare prate litt om dette egentlig her på forumet :D )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...