Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen flere her med langdistanseforhold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dæven, jeg må vente helt til fredag med å treffe henne igjen, og hun var her i dag. Det synes jeg er litt i overkant, skjønner ikke at dere orker flere uker.

Det er så sykt verdt det.

Ja, det er det. :love:

 

Åh, tror det kan bli langdistanseforhold på meg til neste år. Mulig jeg er litt vel optimistisk når deg gjelder forholdet, men jeg ser ikke noen grunn til at det ikke skulle vare.
Overgangen fra "vanlig" forhold til avstandsforhold tror jeg må være ganske tøff..
Lenke til kommentar
Åh, tror det kan bli langdistanseforhold på meg til neste år. Mulig jeg er litt vel optimistisk når deg gjelder forholdet, men jeg ser ikke noen grunn til at det ikke skulle vare.
Overgangen fra "vanlig" forhold til avstandsforhold tror jeg må være ganske tøff..

Det er ikke veldig gøy, nei.. :dontgetit: Først venne seg til å se hverandre omtrent hver dag og sove sammen hver natt, også plutselig se hverandre en helg hver 3-6 uke.. Det er ikke no gøy. :/

Men, man får litt annet perspektiv og muligheten til å vise at man setter pris på hverandre på en annen måte. Man kan kjøre lange veien for å besøke, man kan sende brev o.l., som da hun sendte hjemmelagd julekalender til meg med en koselig beskjed for hver dag :love: , eller når jeg nettopp sendte henne 4,5L av den lokale julebrusa fordi jeg vet hun savner den(pakka kosta mye mer enn brusa.. :p).

Sånt kan være ganske fint. :)

Lenke til kommentar
Godt gjort når du har 120 innlegg og halvparten er i denne tråden.. Han ble forelska på 60 innlegg? :!:

Neida, fint for dere! :)

Se under, du. ;)

 

OT-baren

( 2521 innlegg / 91% av dette medlemmets aktive innlegg )

:whistle:

:yes:

 

 

Vi kom vel først i kontakt gjennom SO. Kranglet og begge syntes den andre var overlegen og en dust. Så fikk jeg forbud mot å kalle ham dust på forumet, så jeg måtte legge ham til på msn. Da var det gjort, egentlig. Etter det har det bare gått en vei.

Lenke til kommentar

Haha, sjeldent det kommer fra min munn, men.. så søtt! :D

 

Selv traff jeg min langdistanse-kjære da jeg prøvde en annen jobb en liten stund.. Hun var vaskedame der jeg begynte. :p

Man finner dem alltid når og hvor man minst venter det..

 

(edit: forøvrig har jeg selv hatt en romanse med ei jeg ble kjent med på PM, så... :ph34r: )

Endret av toth
Lenke til kommentar
Da har jeg klart det.. Blitt utrolig forelska i en jente som bor i trondheim.. Jeg bor i oslo..

 

Har kjent henne i overkant av et år, men var hos henne for 3 uker siden, og ble hodestups forelska i henne.

Alle sier at det er for langt og bla bla.. Men hva kan jeg si.. Klarer ikke å se for meg med noen andre. Jeg er så utrolig glad i henne. Lurer på om jeg kan få noen tips av andre i samme situasjon.

 

Jeg var hos henne i helga og det var en av de bedre i mitt liv.. Jeg har et mål om å se henne minst hver tredje helg. Er jo bare en busstur på 7 timer så er jeg der.. Er ferdig på skolen til sommmern og hva som skjer da.. det får tiden vise..

 

Noen tips til meg?

Du kan flytte til Trondheim? Det gjorde jeg, angrer ikke et sekund ;) Men nå vet ikke jeg hvor gammel du er da, var 21 selv når jeg flyttet.

Lenke til kommentar
Da har jeg klart det.. Blitt utrolig forelska i en jente som bor i trondheim.. Jeg bor i oslo..

 

Har kjent henne i overkant av et år, men var hos henne for 3 uker siden, og ble hodestups forelska i henne.

Alle sier at det er for langt og bla bla.. Men hva kan jeg si.. Klarer ikke å se for meg med noen andre. Jeg er så utrolig glad i henne. Lurer på om jeg kan få noen tips av andre i samme situasjon.

 

Jeg var hos henne i helga og det var en av de bedre i mitt liv.. Jeg har et mål om å se henne minst hver tredje helg. Er jo bare en busstur på 7 timer så er jeg der.. Er ferdig på skolen til sommmern og hva som skjer da.. det får tiden vise..

 

Noen tips til meg?

Du kan flytte til Trondheim? Det gjorde jeg, angrer ikke et sekund ;) Men nå vet ikke jeg hvor gammel du er da, var 21 selv når jeg flyttet.

Er 18.. Har planer om det da.. Men har et halvt år igjen på skolen.. Har jobb i oslo så blir litt vansklig.. Fullfører skolen, så får jeg se hva som skjer etter deg :)

Lenke til kommentar
Haha, sjeldent det kommer fra min munn, men.. så søtt! :D

 

Selv traff jeg min langdistanse-kjære da jeg prøvde en annen jobb en liten stund.. Hun var vaskedame der jeg begynte. :p

Man finner dem alltid når og hvor man minst venter det..

 

(edit: forøvrig har jeg selv hatt en romanse med ei jeg ble kjent med på PM, så... :ph34r: )

Hehe, ja. Jeg var ikke på utkikk, akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...