Gå til innhold

Hva skal du gjøre på Halloween ?

Velociraptor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er sikkert, jeg åpner ikke døra i dag om det så er politiet som banker på og vil inn.

Gidder ikke unger som maser etter godt fordi handelsstanden ser at de kan tjene penger på enda en tulletradisjon.

Hadde det ikke vært for handelsstanden hadde selv jula vært en religiøs høytid for spesielt interreserte.

Skrevet

Huff, det ringte på døren her i stad. Ingen turte å åpne opp, så jeg gikk til slutt opp, rev opp døra og sa "Ta å så stikk a!" Barna var liek 6 år eller noe. Jeg fikk kjempedårlig samvittighet, trodde de var litt større ettersom de lagde så jævlig mye bråk.

Skrevet (endret)

Kan huske at de årene da jeg var mindre å gikk halloween var noe av spenningen ved det at de som lukket oppe kunne være "gale i hue" osv, så bare skremm i vei. Da tørr de ikke kaste egg på huset ditt heller.

Bor heldigvis i blokk nå, så de slippes ikke inn engang. Om det er noen som ringer på skal jeg gi dem snus.

Endret av _Magnus_
Skrevet

Jeg siterer trådstarter.

Ja ! Tråden halder om hva du skal gjøre på Halloween eller den 31. Oktober om du vil. Ikke om du synes Halloween er bra eller ikke. Folk må jo få mene det de selv mener, men ikke i denne tråden.

For en negativ gjeng... Det er sikkert en eller annen klagetråd i OT-baren, bruk den.

Skrevet (endret)

Jeg skal... eller må gjøre lekser. Satans 6 siders innlevering på en skoleuke meg langt oppi ræva, faen i helvete! Enda bedre er at jeg ikke gidder å komme i gang.

Ellers skulle jeg gå rundt og kødde med noen kompiser, men får holde med til å gi en banan på deling til unger som ringer på, se hva reaksjonen blir :D

Endret av ExiliuM
Skrevet

Ser ut til at de har sluttet å ringe på, må si at startreplikkene de hadde var priceless:

"Har du godter?"

"Godter?"

"Hei" - *Holde fram posen*

*Være helt stille til jeg sier noe*

Skrevet
Spille litt på gitaren og slappe av :)

Skulle jeg og gjort, men en kompis og hans fucka tuner slet e-strengen min(som følge av at tuneren ba om å stemme OPP 3 halvtoner)

I morra skal jeg ha nye strenger. De trengte å byttes uansett :p

Skrevet (endret)

lol det kommer unger på døra, så sa vi "De har godteri på prix, det er bare og gå dit, men penger må du skaffe selv" lo så jeg grein xD

Endret av Kimelimm
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

ta meg et iskald glass med cola, å putte en general i munnen å chille

Skrevet

Å herregud, kom akuratt him fra en kompis, halloween-barn er farlige i trafikken, kjørte moped, så ser jeg jo ikke før jo kommer helt oppå dem at de var der.. Trudde det bare var emoer jeg som gikk så mørkt kledd..

Skrevet

Heldigvis ingen som har kommet her enda, bare å håpe på det beste :p

Tror ikke jeg gidder å skremme de engang hvis det komemr noen, blir vel bare til at jeg ikke orker å løfta ræva mi ned og åpne døra ...

Eller kanskje, hvis det ringer på flere ganger, for da kan det være viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...