Gå til innhold

Hva skal du gjøre på Halloween ?


Velociraptor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske noen kastet egg på huset her og... , men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke dro de to drittungene du fikk tak i hjem til deg slik at de kunne vasket opp selv. Uansett om det ikke var de som kastet, så var de med på det.

 

Må nesten inrømme at jeg fløy rundt og kastet egg for noen år siden, men kan ikke gjøre noe med det nå :p det var jo fryktelig gøy når vi fikk sånne sinte folk som deg etter oss. Ble ikke tatt da :ph34r:

 

I dag har jeg bare sittet hjemme og gjort lekser, jogget + sett på Kjetil og Kjartan show (var ganske bra i dag)

Lenke til kommentar
Skulle ønske noen kastet egg på huset her og... , men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke dro de to drittungene du fikk tak i hjem til deg slik at de kunne vasket opp selv. Uansett om det ikke var de som kastet, så var de med på det.

ja, jeg angrer på det! men men, gjort er gjort...

Lenke til kommentar
Du er en modig mann du helto, som gidder å gjøre no med drittungene som pælmer egg! :)

 

Noen andre som har noen historier fra hva som har skjedd i kveld?

Var noen på skolen vår som hadde klint inn en statue vi har(midt i skolegården) med ketsjup og egg. Vaktmesteren har det på video, og truer med å anmelde snørrungene. Haha. :p Var 8.klassinger også.

Endret av Håks
Lenke til kommentar
jeg var på halloween fest jeg...

 

Filmkveld med venner kalles ikke fest

 

Btw, fant det her på nettby. fy faen jeg blir sint !

 

Etter gårsdagens hendelser vurderes det å bli forbudt å gå Haloween...Les mer!

 

 

 

Politiet har fått in hundretalls av telefoner av folk som har blitt utsatt for angrep av egg, stein, kinaputter eller andre ting. Bland annet ble en 76-år gammel mann ranet av Haloween utkledde personer... noen ble truet siden de hadde glemt eller ikke hadde godteri til barna som kom.

I flere av landets politidistrikt hadde lovens lange arm sin fulle hyre med å stanse pøbler som brukte skrekknatten til mer enn å samle godterier.

 

Det er en skremmende utvikling. Det dreier seg om klassisk eggkasting, ruteknusing, steinkasting og ildspåsettelser, sier operasjonsleder Morten Eriksson i Søndre Buskerud politidistrikt til dt.no.

 

Meldingene gikk også der ut på skadeverk, ildspåsettelse, tagging og eggkasting. To gutter på 13 og 14 år ble tatt på fersken av politiet da de med lighter og sprayflaske forsøkte å sette fyr på en nedlagt forretning i Moss.

Endret av WD40
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...