Gå til innhold

Hva skal du gjøre på Halloween ?


Velociraptor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eller egentlig er de jo faen meg ikke uskyldige!?

 

Riktig. Faktum er at de ikke er uskyldige. Nettopp derfor har jeg fyllt på lufttanken til PB markøren min. Jeg har også skaffet meg 2xCerwin Vega VE-15F for å nyte Immortal med helt åpne vinduer.

På hvert hjørne av huset mitt har jeg skaffet store fat på et slags metalltårn hvor jeg skal helle oppi olje som mest sannsynlig vil lage svært store flammer når de brenner.

 

Jeg må gå til såpass drastiske tiltak av den enkle grunn at unge her i nabolaget formerer seg fortere enn "normal reprodusering" kan forklare. Det er blitt spekulert i "reproduksjon vha. celledeling" fra fylket sin side.

Lenke til kommentar

Montere mitraljøse på altanen og skyte alle som prøver å komme i nærheten. Fra spøk til revolver. Aner egentlig ikke hva jeg skal finne på. Til neste år skal jeg though kle meg ut som "the Grimm", skaffe meg en ljå og smøre teaterblod på ljåen og i ansiktet. Så kan jeg skremme alle småungene :D Jeg har ikke tenkt til å bruke penger på godteri nei.

Lenke til kommentar

Benytte meg av Pizza-tilbudet til Peppes med en vennegjeng etter skolen. Så blir det hjem, slokke lyset, låse døren og mure meg inne på rommet så jeg slipper alle de der ungene som kommer å graver etter snop!

 

Haloween er en uting etter min mening - har ingenting med den norske kulturen å gjøre. Men for all del må de som vil "feire" haloween om de vil.

Lenke til kommentar
Jeg skal skremme dritten ut av unga som kommer. Med airsoft... :devil:

 

 

hmm godt forslag.. men liker ikke å skyte på "uskyldige"... eller egentlig er de jo faen meg ikke uskyldige!?

Er du gal?! De kulene kan gå inn i huden hvis du bruker ekte airsoft gunner! det erikke snillt :cry: En kamerat går på det og har fått kuler igjennom huden mange ganger!

EDIT: Skyte med PB gevær vil jeg og :D men har ingen :(

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar

Halloween i dag?

 

Bare jeg som blir flau på vegne av ungene som kler seg ut og spør etter godteri? Greit nok hvis hus hadde pyntet og gjort seg klar til Halloween, men har aldri sett et hus som er pyntet med noe som helst. Så ungene kunne dratt på 15. November og spurt etter godteri, det hadde ikke gjort noen som helst forskjell.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Bare jeg som blir flau på vegne av ungene som kler seg ut og spør etter godteri? Greit nok hvis hus hadde pyntet og gjort seg klar til Halloween, men har aldri sett et hus som er pyntet med noe som helst. Så ungene kunne dratt på 15. November og spurt etter godteri, det hadde ikke gjort noen som helst forskjell.

 

En av naboene pleier alltid å pynte huset noe helt utrolig på Halloween. (Han er fra USA)

 

Jeg synes Halloween er noe stort tull... Greit at man feirer åndene eller hva faen det er dagen egentlig går ut på, men at små barn går rundt og sier "knask eller knep" og tigger godteri er jo bare dumt! :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...