Gå til innhold

Ny skjerm, Benq 24" LCDT241WA et godt kjøp?


Hudrin

Anbefalte innlegg

Ser etter ny pc skjerm, blir mest til spill og noe film titting. ble tipset om Benq 24" LCDT241WA som på elkjøp koster 3995kr. ganske blank på om den er en bra skjerm eller ikke, verdt og kjøpe?. har ikke lyst og komme hjem med katta i sekken for og si det sånn..med tanke på at det er et Elkjøp-kjøp...fant ingen info eller komentarer om den på forumet eller prisguiden her. noen som vet noe om den skjermen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noe kjennskap til denne skjermen, men ble litt nysgjerrig selv.

 

Ser komplett har ukenstilbud på BenQ 24" LCD G2400WA til 2995.-

BENQ 24" G2400W

 

Ser ikke ut til å være mye forskjell på G2400WA og T241WA. Har oppført de samme spesifikasjonene,

men G2400W har i tillegg HDMI inngang.

 

EDIT: Ser også ut til at G2400 er uten høytalere.

Endret av Artemis-Entreri
Lenke til kommentar

Fra produktinfo fra komplett:

 

Signalinngang HDMI, DVI-D, VGA

 

Ekspansjon / Tilkoplinger

Grensesnitt 1 x VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15)

1 x DVI-I - 29-pin kombinert DVI

1 x HDMI - 19-pin HDMI Type A

 

Gikk inn på hjmmesiden til Benq, Der står det at G2400W er med DVI/HDMI og G2400wa er bare analog.

Er det komplett som har lagt ut feil info?

Endret av Artemis-Entreri
Lenke til kommentar

Det forklarer jo endel angående prisen f.eks.

Jeg tenkte ikke over at det var en ekstra A i modelnavnet når jeg så på infoen, og når de har skrevet feil med tanke på hvilke tilkoblingsmuligheter du har, kunne jeg lett bestilt denne fordi det så ut som et kjempetilbud.

 

Greit nok, det står så fint

OBS! Kommer kun med VGA, ikke DVI og HDMI
men jeg ville tro dette var kablene, når det står dette litt lengre ned.

 

1 x VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15)

1 x DVI-I - 29-pin kombinert DVI

1 x HDMI - 19-pin HDMI Type A

 

Her har komplett gjort en liten bommert, får vel sende de en mail og be de oppdatere det.

Lenke til kommentar
Dette er en automatisk tilbakemelding som bekrefter at din epost er mottatt hos og blitt tildelt saksnummer som følger:

 

Gudene veit hvor lang tid det tar før de gjør noe, evt svarer. Men satser på at noen tar tak i det, jeg hadde i allefall sendt skjermen i retur om jeg hadde kjøpt den før i dag, uten å være ops på at det er beskrivelse på en annen modell som står under.

 

Lurer på hvordan komplett har stått om noen hadde klagd på skjermen og krevd å fått en med hdmi/dvi til samme pris.

 

Hei!

 

Vi er klar over det og jobber med å få rettet opp i info.

 

Da har jeg fått svar ifra komplett. Så regner med at det blir fikset i løpet av dagen.

Endret av lain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...