Gå til innhold

Demo av Crysis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får et bilde der alt er svart, men noen ganger kommer det bilde. Tok autodetect hardware og da ble alt stilt inn på medium. Har prøvd alt på low også, men det ble ikke bedre. Har Radeon X1950 PRO 256mb og bruker ATI tray tools.

 

Andre pc specs:

 

2GB ram

AMD 4000+ 2.40 GHz

Endret av Nandez
Lenke til kommentar
...Ja èn ting som er helt latterlig med Crysis - HVORFOR I HELVETE SNAKKER KOREANERE ENGELSK?! Jiises! Sånn var det i Hollywood-filmer på 50-tallet! Har vi ikke kommet lenger? :nei:

 

er sikkert svart på allerede(driver å leser igjennom alle sidene nåh), men det er fordi du spiller på en lett vanskelighets grad.

Lenke til kommentar
Very high/8xAA/1280x1024. 20~40fps. 8800gtx/e6600

 

Men noe jeg ikke liker er delayen (mus og tastatur reagerer seint) man får om man har høye settings. Vet ikke helt hva som forårsaker dette, noen andre med samme problem?

 

Jeg har det samme problemet med delay.. utrolig plagsomt, men håper det blir fikset til release.

 

Antageligvis kjører dere med V-sync på. Skru av vsync, så fjerner dere den delayen.

Lenke til kommentar

Spilte demoen, har ganske dårlig CPU etc etc, syns spillet var ganske kjedelig. Tror ikke det hadde blitt stort bedre med flere pixels, AA og det som er, var ikke det det stod på. Det var gameplayet, har ikke fulgt så alt for mye med på crysis, men har da hørt litt. Som å modifisere våpen, stealth osv osv.

 

Stealth virket ganske piss, enten snek du rundt, skøyt en i hodet, stealth igjen. Rince and repeat. Eller, så var det ubrukelig, du kunne ikke ta noen ut direkte stille, ved å gå i nærkamp f.eks. Om jeg gjorde det, og skulle slå han ut fløy han jo som ei fille dukke bortover og alle rundt hørte det. Uten strenght.

 

Strenght virket også fullstendig bortkastet, eneste grunnen til å bruke det så lang var jo å hoppe høyere, virket ikke videre nyttig i kamp. Hvorfor dille med å komme intill og slå noen når de er lett å skyte ned fra avstand er for meg ubegripelig.

 

AI var heller også svak, ingen forsøkte å flanke, de løp også rett ut fra dekning, gjennom skuttlinjen min, for å prøve å gjemme seg bak en mindre stein. Ikke direkte dårlig, de hadde sine moment, men det var ikke noe fantastisk.

 

Våpen modifikasjon var jo ikke noe stort "weee" heller, man puttet på silencer, tactical aid og sikte. Ser ikke helt det store, kunne da gjøre det samme på Rainbow6: vegas. Ikke real time (foruten silencer), men siden jeg puttet det samme på alt var forskjellen minimal.

 

Kanskje full versjonen fikser på mye av dette, men hvis ikke syns jeg dette var en ganske standard FPS foruten to ting. Grafikken og størrelsen på området man kunne gå rundt i.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...