Gå til innhold

Demo av Crysis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, suprt spill. Kan ikke vente til release!

 

Men møtte et par problemer. Selv med den nyeste driveren til nVidia som var "lagd for" Crysis, fikk jeg endel glitches, noen hvite prikker på skjermen (ikke så plagsomt), og det verste var helt klart at trær/busker som var endel unna var helt hvite inntil jeg kom nærmere. Dette løste jeg ved å ta Shader på High, men håper dette løser seg...

 

Ellers var det endel hakking innimellom. Jeg hadde alt på Medium, 1024*768(ellerno) i oppløsning og Shader på High.

PC-en min er XFX 8800 GTS 320 mb, 2 gb ram, E6400.

 

Spesielt den siste filmen var helt jævlig. Den hakka som fy, og stemmene lå et par sekunder foran filmen!

 

Anyway, garantert kjøp. Tror det er lenge siden et dataspill har underholdt meg så mye;)

Lenke til kommentar
...og du! Én ting til! Under options kan man velge damestemme på nanodrakten istedet for den kjedelige mannestemmen. NICE! Anbefales!

 

Hehe, ja. Damestemmen valgte jeg før jeg startet spillet. SAAB-vesten vi bruker i forsvaret har jo tross alt en damestemme. Like irriterende hver gang "hun" begynner å mase om "kritisk hodeskade" og "slått ut". :hmm:

 

Liker ikke det at folk med god maskinvare ikke får allverdens så god FPS... håper det blir bedre i retail. Demoen er på vei ned værtfall.

 

 

Det du ser i dmeoen er det du får i retail

 

..I og med at spillet ikke engang er ferdig enda? Tror du tar rimelig feil. Denne demoen representerer spillet, ja, men ikke helt til siste detalj.

 

...Forresten, hvorfor i helvete går det ikke an å skyte gjennom noen skrøpelige tynne planker med AK'en? En granat kan sprenge et helt hus - noe som er høyst urealistisk - men et 7.62-skudd går ikke gjennom en 4cm tykk golvplanke?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Hvor blir det av farten på torrenten? Får maks 150 kbps her :S

 

Edit: hvilken lytteport (bitcomet) har dere i instillingene? Eller hvilke instillinger bør en endre slik at en skal få best hastighet??

Ta og videresend hvilken som helst port i ruteren din til din maskin slik at den er helåpen, så er du sikret maksimal fart. På min maskin betydde det forskjellen mellom å seede i 50 eller 100 Mbit.

 

 

Og hvordan gjør man det?

Du googler etter port forward og navnet på din ruter, kommer du ikke noen vei spør du om hjelp her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=415

:)

Lenke til kommentar
Slå av "force AA" crap i nvidia control panel hvis du får crappy bilde der alt er svart og groggy ingame.

 

Medium settings ser for jævelig ut iforhold til High (ikke very high!)

Anbefaler å sette alt på high bortsett fra shadows, laveste shadow settings gir ett bra FPS boost, og har ikke så mye si for spill opplevelsen IMO.

Lagger det for mye, gå heller need en oppløsning of kast på litt AA.

Spillet MÅ sjekkest ut på high+....blir en helt aen opplevelse enn Medium og lavere.

 

Spillet er veldig diggbart, men AI'en skuffet noe helt for jævelig, ikke noe nytt på den fronten.

 

Kan noen var så snill fortelle meg hvor jeg finner Force AA eller hva det er?

Finner det ikke noe sted i Nvidia kontroll panelet. Spillet er så fucka nå

Lenke til kommentar
Hvis du får "fucka" grafikk bør du gå inn på 3d-instillinger i Nvidia panelet og sette application controlled på AA og AF.

 

Hva man nå mener med "fucka"

 

Artifacts all over the fuckin place, det meste er gjennomsiktig, det meste er helt uklart, mange ting som er der forsvinner osv osv. Lyden og det greiene der funker helt fett. Prøvde å laste ned det nyeste driverene, men hjalp ikke.

 

Har oppleved at jeg får artifacts vis PC-en er støvete, men dette er noe annet.

Lenke til kommentar

Jeg leste i tråden om crysis og system req. at nvidia har lansert en ny grafikk driver optimalisert for crysis. Jeg har en lapto med GeForce GO 7600 og tenkte at den burde klare å kjøre crysis med lave settinger. Men da jeg var inne på Nvidia sine nettsider er ingen av GO-skjermkortene ført opp som at de er støttet av den nyeste drivere og at jeg må inn på pc-produsenten sin hjemmeside og finne driver der. På pc-produsentens hjemmeside er den nyeste driveren fra mai 2006..

 

Så det jeg lurer på er om jeg kan laste ned den nye driveren fra nvidia og at grafikken fremdeles vil fungere?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...