Gå til innhold

Demo av Crysis (PC)


Anbefalte innlegg

fikk kopien min fra gamezone i dag. SE utgaven har alu dvd cover med beskyttende gjennomsiktig plast rundt, omtrent som en del pappcover er rundt vanlige dvd filmer.

 

det er tre plater, musikk, extra bonus stuff og spillet. fant ikke noe nummer på coveret slik som gamezone sier det er, men det gjør ikke så mye.

 

boka som følger med er også ganske bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Har enda ikke fått min kopi, som ble sendt i går. Hvor bor du Spirre? Trenger ikke å si spesifikt hvis du ikke vil. Kan godt bare si hvilket fylke :)

 

Edit: Står i profilen hvor du bor.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Rart at butikker ikke respekterer utgivelsesdato.

 

Er ganske vanlig når man forhåndsbestiller at det kommer dagen før, slik at du kan være sikker på at det er der til utgivelsesdatoen. Er ganske kjedelig hvis du har forhånsdbestillt og spillet blir 1dag forsinket pga posten. Men er ening i at noen butikker er sløve med dette.

 

Fikk Crysis CE i posten i dag ;) utrolig nice cover.

Lenke til kommentar
Rart at butikker ikke respekterer utgivelsesdato.

 

Er ganske vanlig når man forhåndsbestiller at det kommer dagen før, slik at du kan være sikker på at det er der til utgivelsesdatoen. Er ganske kjedelig hvis du har forhånsdbestillt og spillet blir 1dag forsinket pga posten. Men er ening i at noen butikker er sløve med dette.

 

Fikk Crysis CE i posten i dag ;) utrolig nice cover.

 

Ja men jeg tenkte på utsalg rett fra butikk, slik som han et stykke over her som nevner spaceworld.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...