Gå til innhold

Demo av Crysis (PC)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
...Ja èn ting som er helt latterlig med Crysis - HVORFOR I HELVETE SNAKKER KOREANERE ENGELSK?! Jiises! Sånn var det i Hollywood-filmer på 50-tallet! Har vi ikke kommet lenger? :nei:
Det gjøres vel i stor grad fremdeles i dårlige Hollywoodfilmer, om de virkelig går dypt til verks har de i alle fall en meget generisk aksent. Men jeg er enig i ditt utsagn, de kunne godt tatt seg bryet med å få karakterene til å prate koreansk.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...Ja èn ting som er helt latterlig med Crysis - HVORFOR I HELVETE SNAKKER KOREANERE ENGELSK?! Jiises! Sånn var det i Hollywood-filmer på 50-tallet! Har vi ikke kommet lenger? :nei:

Sa de ikke på Crysis demonstreringene at Koreanerne ville snakke Koreansk?

 

Av en eller annen pussig grunn er det kun på vanskelighetsgrad delta at slemmingene snakker koreansk. Litt synd siden jeg har på følelsen at "hard" er vanskelig nok for meg. I tillegg mister du den fine "merke-fiender-med-kikkert"-funksjonaliteten på delta.

Lenke til kommentar
Hmm, har lasta det ned, men det er ingen måte å spille det på...

 

Spillet ligger under C:/Programfiler/EA/Crytek/Crysis_SP_Demo/ ,men finner ingen måte å starte spillet på. Har fortsatt bare den samme demo innstall greia som får meg til å innstallere og unpacke spillet. Hmm?

Sjekk bin32-katalogen.

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som har problemer med BETA driveren (Win XP) fra nVidia som vistnok skulle være lagd for Crysis?

Når jeg startet opp etter instalasjonene av driveren var oppløsningen 640x480 med 4bit farger, og det går ikke ann å stille det høyere... WTF!

Endret av GF - Krypto
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...