Gå til innhold

Crysis screenshots tråden!


Gjest Arveen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh!

 

Sitter på jobb, og her er absolutt alt "fun stuff" sperra! :< Så får ikkje sett eit einaste bilde!

Har ok akkurat jkøpt meg ny pc, i håp om å kunne klare kravene til Crysis. Meeen plutselig manglar eg 280kr så PC-en ligg fastlåst på postkontoret! =/ So close, but still so..not close :cry:

Lenke til kommentar
er vanskeligere å spille med 30 fps en 40 og oppover, men det funker. for min del ialefal.

 

Kommer ikke ordet lag av latency elns? Altså dårlig forbindelse med spillserveren.

Hakking er vel et riktigere ord.

 

Ifølge Wikipedia så er det ikke bare det, selv om jeg trodde det samme som deg. Kan vel kalle det hardware-lag da sikkert ;)

Artikkel: http://en.wikipedia.org/wiki/Lag

Sitat: "The user's computer may not be fast enough to handle the processing load."

Lenke til kommentar
Akkurat, som jeg sa, det jeg trodde. Er vel alltid en liten sjans for at noe er feil, uansett hvilket oppslagsverk man ser i, hehe ;)

Jepp.

 

Feks ET:QW er låst på 30 FPS, og de som har testet det vet vel hvor smooth det kjører.

 

hvordan i allverden klarer dere å spille dette spillet med 30 fps? Klarer dere virkelig å nyte spillet på den frameraten? Alt under 50fps på maskinen min fører til at jeg omtrent ikke klarer å skyte, det hakker rett og slett. Nyter spillet på 13xx X 768 med ting på medium, og det fungerer bra.. spillet krever dog mye.

 

E6850 @ 3.6

8800GTS 320MB @ 600/900

2GB ram @ 400Mhz

 

Enig med deg. Klarer ikke å spille fps spill under 40 fps. Da lægger musa og alt er bare jævlig as.

Derfor snakker dere bare tull.

Så hvis du spiller ET:QW lagger musa noe jævlig?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Har man allierte i Crysis?

 

Ja, det har man. De er i demoen, men man får ikke jobbet med de. Men i fullversjonen kan man det. Enkelte steder hvert fall.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hm. "Klarer ikke å spille spill under 40fps". Jeg stusser litt på den påstanden iom at et øye bare registrerer 24 bilder pr sekund uansett. Jeg er enig i at det er forskjell på 24 og 40 fps, og man ser forskjell, men er et spill virkelig uspillbart under 40fps? Nei. Man er usannsynlig bortskjemt om man er i den situasjonen.

Edit: Hm. Jaja, jeg tok litt feil der. The egg's on my face.

Endret av ivellios
Lenke til kommentar
Det er FEIL. Øyet kan merke mye mer enn 24 fps. Grunnen til at filmer oppfattes som "glatte" er pga motion blur.

 

Yup, mennesker kan se mye mer enn 24 bilder i sekundet.

 

 

(skriveleif)

Nærmere sagt litt rundt omkring 60 bilder i sekundet, men det er forskjellig fra person til person. Man ser forskjell på en skjerm med 60Hz, sammenlignet med en med 75Hz;)

 

Edit: Omformulering

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...